söndag 13 januari 2013

Balklänning 2013 med öppen rygg - flätade band

Rosa är alltid populärt!

Tuff klänning med bar rygg, jätte läcker modell

Guld är skönt 

Ny favorit hos många.
Framsidan är av spets

Riktigt söta klänningar det här :)

Fantastiskt vacker klänning med öppen rygg.
Så ljuvligt romantiskt, vackert med hennes håruppsättning också.

Denna bild har kommit på mailen flera gånger,
jag undrar dock vem som  hade denna fina klänning?
Vi syr upp liknande klänning 2013J - Josefine heter klänningen i webshopen
www.balochfest.se

Bild lånad från Pinterest
SER NI RYGGEN? VACKERT eller hur?
ME LIKE

Ännu en vacker klänning! Djup rygg, WOW!
Bild: Pinterest

9 kommentarer:

ebba sa...

jag älskar den långärmade klänningen, var kan man köpa den?
mvh ebba

Ella & Bella sa...

Hej!
Den blåa långklänningen med fläta och öppen rygg föll jag för direkt! Vart finns den att hitta??

Ella

BalochFest sa...

ELLA! Finns att beställa hos BalochFest.se
sök på 2013J

Anonym sa...

Är det någon som vet vart den långärmade klänningen är ifrån? :)

Anonym sa...

ÄR det någon som vet var man kan beställa den vita långärmade klänningen ifrån?:)

Sofia sa...

Var hittar man den klänningen med långa ärmar? Väldigt tacksam för svar!!

BalochFest sa...

SOFIA!
Klänningen finns att beställa i vår webshop.

Nathalie sa...

Hej, jag hittar inte klänningen med långa ärmar så skulle vara jätte tacksam om ni skulle länka! Om den nu finns kvar förstås

Anonym sa...

Har en klänning som jag skulle vilja ha omsydd från att den nu är kort med dragkedja i ryggen till lång med klädda knappar i ryggen. Älskar livet så mycket och skulle så gärna vilja ha den till min bal 2015. Kan Ni hjälpa mig?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...