tisdag 16 november 2010

Svart Alfrida brudklänning ... se så vacker den är på INGELA!!!

Fotografen är Anette Noren, Kamerahuset i Stenungsund
Frisör är Karin Sandberg Andersson, Salong snygg i Örebro
Florist är Bruden själv Ingela Eriksson Stenungsund.
( WOW, har ni sett nån snyggare bukett någon gång?)

Ville skicka ett stort tack för klänningen den är jättevacker.
Klänningen var fantastiskt och jag kände mig som en prinsessa.
Vi har nu varit gifta i ca 2 månader och vi kan inte vara lyckligare.
Klänningen har varit det viktigaste för mej förutom buketten för att det skulle bli ett lyckat bröllop
och jag kunde inte varit mer nöjd och alla tyckte att jag var otroligt vacker i den.
På bilderna skickar är min man Stefan med och han hälsar att han tyckte att jag var helt otroligt vacker i klänningen
när jag komm in i kyrka.
Ett STORT tack från Ingela och Stefan Eriksson

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...