tisdag 16 augusti 2011

En av våra kunders håruppsättning... + att jag är sååå AAAAAARG !!

Hej allihopa!
Här vill jag visa på en fantastisk håruppsättning som en av våra kunder som köpte klänning hos oss hade.
Helt makalöst vackert!
Ett litet tips bara så här på kvällskvisten!
=)
GRRR.. =/ jag är så AAARG !
jag måste få avreagera mig lite.....
En kund som var desperat efter 2 klänningar, svärmor och sig själv mailade och var helt förtvivlad eftersom deras klänningar inte kommit ( från någon annan leverantör än oss) , de skulle på bröllop och det var sååå synd om dem och självklart ville hon att vi skulle posta klänningarna + armband till henne fortast möjligt, eftersom hon förskottsbetalat.
Vi kunde inte invänta bevis på betalning eftersom det var onsdag och kläderna skulle vara framme till fredag eftersom bröllopet var på lördag, SÅ vi valde att skicka iväg 2 klänningar och armband till ett värde av ca 4300:- i god tro om att kunden faktiskt betalat.
Och nu  med facit i hand så HAR HON INTE BETALAT ett enda öre.
Det har gått 1½ vecka och inga pengar syns till.
HUR KAN FOLK LEVA MED SIG SJÄLVA NÄR DE GÖR SÅ?
Hoppas hon inte kan sova om nätterna!
=/
Jag har sån lust att lägga ut namn och personnummer som ordern är beställd på....
PUST, då har jag skrivit av mig!!
Nåja, det var en fin bild på en av våra kunder med fin frisyr i allafall.. =)
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...