måndag 17 oktober 2011

Första dagen på prao:n hos LNB Brudklänningar - Bal & fest

It was then I carried you
Tjenare!

Mitt namn är Laura och det här är första dagen på min praoplats. Jag ska praoa på LNB Brudklänningar i två veckor och sedan har jag ett härligt novemberlov framför mig!
Idag har jag fått sätta in nya produkter, som har kommit, till webbshopen samt fotat en del produkter som det inte har funnits bild på. Jag har också fått hålla på mycket med photoshop som jag tycker är fantastiskt roligt!
  Snart är min arbetsdag slut men jag längtar redan till nästa dag. Jag tycker att det är jättekul att få hjälpa till i ett företag.
Spindelarmband

Klicka in här och se om du gillar något av det som är nytt!

Ha en fortsatt trevligt dag!
Kram.
/ Laura

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...