tisdag 8 november 2011

Många fina bilder från nöjda kunder... brudklänningar och balklänningar

Du kan köpa denna klänning här
Vi vill verkligen tack ännu en gång för helt underbar klänning och mycket bra service och snabb kontakt.
Patricia och Henrik 
Du kan köpa denna klänning här
Hej!
Var väldigt rädd från början att klänningen jag beställde inte alls
skulle bli som jag tänkt mig, men gud så fel jag hade!
Det är den finaste klänningen jag någonsin sett! den satt perfekt och den var så himla fin! när jag packde upp den så blev jag helt rörd Gud så himla fin den var, tusen åter tusen tack ! er ska jag varmt rekomendra till fler blivande brudar :)
TUSEN TACK !
Jane

 
Du kan köpa denna klänning här
Hej !

Köpte min balkänning hos er och nu har jag äntligen fått använda den.
Här är en bild på mig och min kavaljer.
Hälsningar Angelica Sturesson.
Falköping

Du kan köpa denna klänning här
Hej!
Klänning blev perfekt till balen och jag är jätte nöjd!!! :D
mvh Liza Norman



Hej!

Jag köpte en balklänning av dig i våras och vill tacka så hemskt mycket för att du gav mig den perfekta klänningen.
Jag har bifogat lite bilder på klänningen och min bal.
Bilderna kommer lite sent, men bättre sent än aldrig.
Och tack återigen


 
Hej!
Jag var nere och köpte min klänning hos dig i våras.
Tänkte bara säga att jag blev supernöjd och jag älskar klänningen!
Slänger med en bild på hur den blev med, jag t.v (:
M.v.h Therese

VILL DU KIKA PÅ BILDER FRÅN FLER NÖJDA KUNDER,
klicka in HÄR

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...