måndag 23 april 2012

Många tack idag - ADORA Balklänning - PROVSMINKNING - BAL 2012

 Jätte fin klänning med dragkejda i ryggen, går att få med snörning om man vill.
Enkel och stilren!

 Idag har jag fått många TACK mail från kunder som fått sina klänningar.
I förra veckan skickade vi uppåt 50 klänningar och idag har vi packat ett 20-tal.
Känns jättekul när man får respons !
Nedan några mail.. :)
¤¤
Jag är otroligt nöjd med min klänning, tack!
Med vänlig hälsning, Emilia Berglund
¤¤¤
Hej!
Jag har fått min klänning och tänkte bara säga att jag är jättenöjd, tusen tack!!
Med vänlig hälsning, Caroline!
¤¤¤
Hej.
Skulle bara tacka så mycket för den nya klänningen.
Jag är jätte nöjd och klänningen än jätte fin.
tack så mycket för allt!
MVH Jessika
¤¤¤
Hej!
Jag ville bara tala om att jag idag har fått min balklänning (Johanna balklänning special) och jag är så nöjd!!!
Den sitter bra och färgen är precis som på det tyget jag själv hade köpt (skickade en provbit till dig). Tack så jätte mycket för hjälpen, super bra service!
Om du vill kan jag skicka en bild efter balen!
Mvh
Elin
Kund får hjälp av duktiga Sandra!
Provsminkning pågår till balen maj 2012
Rockigt ska det bli!
Resultatet blev riktigt bra!
Kan tyvärr inte visa det ännu, som ni säkert förstår!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...