tisdag 29 maj 2012

Alltid lika roligt att få se slutresultatet - BALKLÄNNING - Nöjd KUND - Alexandra Andersson

Något som jag verkligen blir glad av,
är när jag helt plötsligt får ett mail med foton från någon av mina kunders bal.
Det är helt AMAZING vilken känsla det är att se hur det blev med klänningen, smycken, håret och sminket. Det är sådan glädje....kan inte utrycka det i ord!
JAG UPPSKATTAR DET JÄTTE MYCKET OCH ALLA ÄR SÅÅÅ FIIIINA!
:D
Här ETT foto från en underbart vacker tjej som köpte våran klänning Birde till sin bal...
( jag har fler bilder, men de ska vi lägga upp i webshopen sedan  :))
Här är några bilder från min bal, klänningen satt perfekt och jag hade en sån fin kväll i den.
Tack för hjälpen Nina! Jag är verkligen supernöjd.
// Alexandra Andersson


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...