tisdag 20 januari 2015

Dålig uppdatering men vi finns för dig

Idag känner jag att jag vill skapa, jag vill drömma mig bort bland alla klänningar och skapa nytt! 
Speciella klänningar finns det gott om, men att skapa en klänning som många kunder vill ha och som känns tillräckligt personlig är något svårare. Jag älskar att hjälpa våra kunder med att skapa fram deras drömklänning, jag älskar att "gissa" mig fram till hur kunden tänker och vill ha sin klänning. Tror ni att jag är tacksam? Det är jag verkligen och jag kan garantera att glädjen är stor när jag sitter och skapar och jag gör verkligen mitt yttersta för att det ska bli så bra som möjligt....
Vad skulle ni vilja läsa om här på bloggen?
Vad kan vi göra för dig?
Kramisar i massor❤️
 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...