Visar inlägg med etikett Bal och Festklänningar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bal och Festklänningar. Visa alla inlägg
tisdag 21 april 2015
måndag 9 april 2012
Massor med nya fina Balklännigar!!
Alla klänningarna ovanför och många fler finns under nyheter på våran webshop! www.balochfest.se/webshop Välkomna in! :D
onsdag 26 oktober 2011
Andra veckan på praon
| En av de nya klänningarna jag fick lägga in Klicka in här för att se dem! |
Jag har kommit halvvägs in i andra praoveckan och det känns riktigt gött med att ha lov snart! Känner att jag inte har skrivit något här sen första dagen jag började praoa på LNB Brudklänningar.
Iallafall. Idag har jag lagt in ganska mycket klänningar som går att beställa nu. Jag har också fixat i klänningrummet så att det inte ser så stökigt ut. ;)Efter kunder provat klänningar!
Snart är arbetsdagen över och jag har precis ordnat klart några fina böcker som man kan skriva i, har också tagit en sådan bok till mig själv som heter '' Till min vän ''
Kram.
Laura
måndag 2 maj 2011
Balsäsongen snart över och nya klänningar på gång ... IGEN!
Balklännings försäljningen har dalat, de flesta har köpt sina klänningar, nu återstår det bara för oss att leverera klänningarna i tid. Tyvärr så har en del klänningar redan blivit något försenade, men vi jobbar så hårt vi bara kan för att klänningarna ska komma i tid.
Vi vill att våra kunder ska veta att vi verkligen gör allt vi kan och att vi bryr oss om våra kunder!!
Trots att balsäsongen nästan är över spottar våra leverantörer ut nya klänningar hela tiden. Det är så roligt!
Synd att vi inte klär upp oss speciellt mycket till fest och bröllop, vi vill inte glänsa för mycket.
Jag hoppas på en ny trend där vi klär oss riktigt festlilgt med långklänning, till bröllop åtminstone!!
Ovan ser ni några nya modeller som ni hittar i webshopen!
Ha en riktigt fin kväll!
torsdag 6 januari 2011
Lila balklänning
Vacker balklänning i lila, finns inom kort att beställa i webshopen.
Flera nya modeller på ingång inom kort, så håll utkik.
I morgon vet vi vem som vunnit tiaran, så kika in igen i morgon !!!
=)
I morgon vet vi vem som vunnit tiaran, så kika in igen i morgon !!!
=)
måndag 22 november 2010
måndag 15 november 2010
Vilken av dessa är finast?
Jag har suttit och gjort några små annonsbilder och undar nu vad ni tycker om dem.
Vilken av dem är finast?
Vad ska jag i så fall ändra på?
Skulle vara så otroligt roligt om någon av er orkade svara,
eller åtminstone klicka på GILLAKNAPPEN om du gillar dem.
Nr 1
Nr 2
Nu är det dags för mig att säga god natt,
i morgon blir det lite ledighet på kvällskvisten och det ska bli såååå gott... inte för att jag inte gillar mitt jobb, men ibland måste man ta en liten brejk!
Många kramisar till er alla och
GLÖM NU
INTE
ATT KOMMENTERA bilderna !!!
KRAM =)
KRAM =)
måndag 1 november 2010
söndag 17 oktober 2010
Balklänning 2011 Foton till tidning...
Idag var jag tvungen att fota några klänningar till en tidning, så vi får se om våra bilder kommer med!
Hoppas hoppas, så ska ni få se hur det blev sen.. =)
Denna klänning heter Armani
Denna heter Malva
BRUD * BAL * FEST
KLÄNNINGAR
Ha en riktigt fin kväll!
måndag 16 augusti 2010
onsdag 14 juli 2010
söndag 2 maj 2010
Balklänning snabbt !!
Flera av våra balklänningar finns fortfarande att beställa, så att leveransen kan ske inom 3 veckor. Är du osäker på vilka klänningar som finns för rätt omgående leverans, maila oss dina favoriter, så meddelar vi vilka av dem som går att få snabbt!
Klänningen ovan är en nyhet som kommer inom kort, så den hinner ni alltså INTE få till balen 2010. ( Leveranstid 10 veckor)
torsdag 22 april 2010
Mycket tacksam kund.... Nici Balklänning
1000 tack
för outstanding service och hjälp!
Nu har en helt fantastisk kreation anlänt, en Nici balklänning.
Den sitter som gjuten och nu ser vi fram emot balen den 2 juni där vi i alla fall har utsett balens drottning redan:)
21 april 2010
Sandra & Carina
torsdag 21 januari 2010
Ta en titt på klänningen ELONA, den har fått riktigt bra respons



Här ser ni några exempel på rosa klänningar, vi har ännu fler i webshopen. Flera modeller finner du i webshopen....;P
De som finns här ovan är färdiga för leverans, leveranstiden är max 3 veckor. ( som det ser ut idag 21/1-2010 )
=)
Jag tycker att du absolut ska ta en titt på klänningen ELONA, den har fått riktigt bra respons, den finns i flera färger !
Kika nu in på www.brudklanningar.nu/webshop
och kika på klänningen ELONA!
Ha en finfin kväll!
Kramizzzz
torsdag 14 januari 2010
Får inte till en enda "artikel" om balmode, hår och smink
Kan inte låta bli att bara skriva
God Natt
på er alla som läser bloggen.
Jag är inte jätteduktig på att uppdatera bloggen med det jag egentligen skulle vilja skriva om ....
Märker att tiden bara RUSAR IVÄG och jag får inte till en enda "artikel" om balmode, hår och smink, som jag så gärna skulle vilja skriva sååå MYCKET om... =(
Eftersom tiden inte riktigt räcker till, får jag nöja mig med att uppdatera nyheter till er då och då !!
Jag önskar att fler kunde lämna spår efter sig, jag vet ju att
VÄLDIGT MÅNGA LÄSER BLOGGEN!!!!
Skulle bli såååå GLAAAAAAAAAAAD om du skrev något!
=)
Kramizzzzzzzzz
tisdag 5 januari 2010
MASSOR av NYA BALKLÄNNINGAR inför år 2010
Kika nu in och se fler modeller som är aktuella för balsäsongen 2010.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)














































