Visar inlägg med etikett SMYCKEN. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett SMYCKEN. Visa alla inlägg

torsdag 7 augusti 2014

Balfrisyr och örhängen


Vilken frisyr ska man egentligen ha till sin klänning? Uppsatt, lockigt, rakt, flätat eller en knut i nacken?
Lockigt hår är alltid inne men olika slags uppsättningar, delvis uppsatt, helt uppsatt eller löst hängande.
Ska man ha stora örhängen är det en fördel om håret är någorlunda uppsatt på sidorna så att örhängerna syns. Det är väldigt snyggt med stora örhängen även om håret är nedsläppt på sidorna, men tänk då på att håret gärna trasslar in sig i örhängena och då får man vara extra försiktig när håret ska "slängas" (flyttas) bakåt mitt i ett samtal eller under en dans. Är det viktigt att känna sig bekväm? Eller är det viktigare att bära snygga stora örhängen ? Vad tycker du?

söndag 1 april 2012

VÅGA armband Dare to love på ingång - 50- tals brudklänning poppis


Som rubriken säger, VÅGA armbanden och mobilväskor på ingång och 50-tals klänningen säljer bra!
Nyheter varje dag denna vecka, så håll utkik!
KRAMIZ

lördag 31 mars 2012

Bimbo at heart - Smycken på ingång





HÅLL UTKIK, SÖTA SMYCKEN PÅ GÅNG!
( Inom kort får vi in dessa söta smycken.. )

tisdag 7 december 2010

Armband till balen och Skyddsängel armband JULKLAPPSTIPS!

Vi har uppdaterat hemsidan med skyddsängel armband som ni kan redan nu beställa och ge bort i julklapp!
Vill ni köpa blingarmbandet, får ni vänta några dagar till, så att vi hinner få upp dem på sidan.
Ha en fin kväll!

tisdag 11 augusti 2009

söndag 26 april 2009

Nya smycken i butiken OXXO .. nöjda kunder !

GUUUUD SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VACKER!!!!!!!!!!!!
Jag var så nervös när jag sulle hämta ut bröllopsklänningen på posten så jag blev ovän med min blivande man..
He he he he.......
Vilka detaljer. De har verkligen gjort ett fantastiskt jobb!!
Den satt superbra.
Tärnklänningarna satt oxå jättebra. Trodde de skulle vara mer i guld.
De kändes mer gula än guld. Men det funkar jättebra ändå. :D
Tusen tack Nina för din service och vänlighet!!!
Jag skickar bilder på oss så fort vi är gifta. Och jag meddelar när det sänds i TV. Jag är SUPERNÖJD!!!!!
TACK SÅ MYCKET!!
Äntligen fick vi bild på Lena i sin snygga klänning.. TACK !

Tack Anna för ditt förtroende, så fin du var i din klänning!

Berlock från OXXO finns nu att köpa i webutiken
Dessa och några fler hittar du här

Mysigt kors som konfirmationpresent ??

ÄLSKAR DESSA RINGAR!!!
Nu är det nattis för mig..
Är inte så jätte aktiv här på bloggen just nu då vi har full upp med att serva våra kunder.
Hopps ni alla får en underbart fin vår!
Var rädda om varandra!

lördag 29 mars 2008

Smyckesfotografering

Idag har jag fotograferat våra smycken som vi har i våran Webbutik, blev så sugen på lite annorlunda foton och detta blev då resultatet!
Hoppas att någon mer än jag tycker att de blev rätt så bra...
jaja, här är ett urval av några foton.
Kommentera gärna..
Ge tips, ris och ros!!!
Tack så mkt!




Vill ni låna bilderna får ni det jättegärna göra det,
bara ni anger källan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...