Visar inlägg med etikett Brudpar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Brudpar. Visa alla inlägg

måndag 16 augusti 2010

Några fantastiska håruppsättningar för bruden

Elegant vacker uppsättning med slöja

Denna håruppsättning kan man även ha till balen, helt ljuvlig.
Alla bilder är lånade med tillstång från Wiwi Aronsson i Borås.
Hon är en enastående fotograf, som ständigt är ute på jakt efter omväxling och det unika.
Vi har jobbat en del med Wiwi och vi kan varmt rekommendera henne, så kika in på Wiwis sida, genom att klicka här
Nu är det nattens för mig!
KRAMIZ

torsdag 29 juli 2010

Åter bilder från nöjda kunder ! Brudklänning Abelene och balklänning Cleo

SUUUUUUUUUUUPER FIIIIIIIIIIIIIINA kunder!!!
Jag bliiir så otroligt lycklig när vi får foton från våra kunder, helt makalöst!
Det är nästan så att man blir lite tårögd!
Tack kära ni att ni skickade foton, så att jag fick se hur fint allt blev!


Vill ni se fler bilder på kunder som köpt klänning hos oss... klicka på länken HÄR
Idag har jag uppdaterat webshopen med ytterligare nya klänningar inför bröllop,
samt BALEN 2011
Ha en riktigt fin kväll!

måndag 17 augusti 2009

Vit / Svart Brudklänning, nb Design


Jag ritade en brudklänning till en av våra kunder och nu när hon är gift med sin prins kan jag lägga ut den här
resultatet kan ni få se om ni klickar här

Inspirationen är hämtad från denna underbara klänning som heter Afelia, finns självklart i våran webshop. 
www.balochfest.se

lördag 14 februari 2009

Blivande fru Björk Jakobsson, hår och smink, Bröllop i kärlekens tecken!

Blivande Bruden och brudgummen i en artikel i BT idag..

Då var Bruden "gjord"

Blivande bruden anlände strax efter nio på morgonen med stor ikeakasse under armen och brudklänningen i andra och då såg hon ut såhär. ( ja fast utan papiljotter förståss.. )
Naglarna målades och små hjärtan fästes med glitter på.
Sminkningen nästan avklarad, det är allt lite skillnad mot första bilden,
eller vad tycker ni?
Jag är så otroligt fnittrig när jag håller på, BARA ÄÄÄÄÄÄLSKAR DETTA JUH...
så jag glömmer tom. att vara professionell,
men vad gör man när man inte kan behärska sig?
några tips?
Kanske får man vara den man är... ?Nu så snart är allt färdigt, snörningen ska snöras och skorna ska på, för utanför sitter brudgummen i bilen och väntar. Såhär ser den vackra bruden ut!

TACK NINA BJÖRK JAKOBSSON
för att jag fick den stora äran att hjälpa dig med ALL klädsel,
klänning, smycken, smink och hår, jag hoppas att du blev nöjd med resultatet!
Ännu en gång...
TACK och LYCKA TILL !
Förresten här kan du läsa artikeln i BT!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...