Visar inlägg med etikett Bröllopsfrisyr. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bröllopsfrisyr. Visa alla inlägg

onsdag 24 maj 2017

50- tals brudfrisyrer - 68 Bal och brud frisyrer - Håruppsättningar

Svåraste beslutet: vilken frisyr ska du ha på bröllopsdagen eller festen ?
Här hittar ni många idéer till uppsatt - halvt uppsatt och utsläppt hår.

Vi hoppas att du får inspiration från dessa super glamorösa bröllop och fest frisyrer!


Tänk vad många vackra frisyrer det finns!
Antingen om man har långt eller kort hår till balen,
så måste det kännas sååå himla lyxigt att piffa i ordning sig 
eller bli ompysslad av någon inför den stora dagen!
När sminket och håret är fixat och kanske naglarna, ska bara klänningen på....
VILKEN LYCKA... FESTEN KAN BÖRJA !




tisdag 25 augusti 2015

Utstråla självförtroende på din bröllopsdag - Frisyren

Bilder:  Websalon
FRISYREN 

Inför bröllopet kan det vara svårt att veta vilken frisyr man ska ha.
Känns det inte rätt, är det INTE rätt!
Stirra dig inte blind på en snygg frisyr som du så gärna vill ha, men du inte trivs i.
Det ska kännas hela vägen ner till maggropen när du testar frisyrer.
Det är verkligen viktigt att du känner dig bekväm, det betyder att det passar din personlighet och din stil, då min vän, kommer du att utstråla självförtroende! 
Din blivande make ska känna igen dig och attraheras av din personliga skönhet, försök inte att göra om dig för mycket.
Du är utvald, du är speciell, så var noga med att det känns rätt hela vägen, du ska känna dig som den vackraste bruden på jorden.
Bild: Websalon

KRAM

tisdag 7 augusti 2012

måndag 2 juli 2012

VACKRA Frisyrtips till bal och bröllop - Vilken är din favorit?


 Vi har hittat några fantastiskt vackra frisyrer på pinterest, helt fantastiskt vackra!
Vilken är din favorit?
JAG skulle absolut inte kunna välja en frisyr av dessa, ush vad svårt!

 Romantiskt vacker!

 Vacker och romantiskt frisyr, kanske aningen tuffare!
Ljuvlig frisyr, WOW säger vi bara! Eller hur?
FAVORITEN NU DÅ?
Ush, måste jag välja..så kanske den längst ner eller längst upp till höger. :D
Vilken tur att jag inte behöver välja!
Hur gör ni när ni bestämmer er för en frisyr?
Testar ni?

Ha en go kväll, här planeras det lite utfösäljning, då vi kommer att fylla på vårt lager med MASSA klänningar och skor inom kort!
Så håll utkik, REA REA REA, på gång!

måndag 21 maj 2012

SNYGGASTE frisyren till bröllop, bal och fest

Bilderna har vi lånat från Mylifeisbrilliant.com
Snygg knut i nacken, snyggt till både bröllop och bal.
Stilrent och passar de flesta klänningar!

Romantiskt?
Ja, visst med rosor i håret, snyggt!

Annorlunda sätt att dekorera håret med!
Riktigt snyggt om du frågar mig :)
Vilken är din favorit?
Svårt att säga ?!
OH ja, det finns så otroligt mycket fina håruppsättningar idag att välja bland, så tänk på att vara personlig och välj en frisyr som du passar i!
Ha en fin kväll!

torsdag 12 januari 2012

Enkel guide hur du "Waterfall" flätar håret till balen - Youtube video

Här ser ni en video om hur man flätar "waterfall" flätan själv.
Nedan ser ni bilder på hur det kan se ut!
En perfekt frisyr för balen!



Flätor är något som är otroligt vackert,tycker du inte det?
Men det är alldeles för sällan man ser flätor på stan. :)
Det är faktiskt lite tråkigt, då det är mode och jag tycker nog att det är alldeles för få som bryr sig om att fläta till vardags.
Jag måste erkänna att jag är en av dem, jag har långt hår och det har jag alltid haft !!
Men inte blir det några flätor här inte, varken inbakat, waterfall eller vanliga flätor!
Visst är det så att man alldeles för sällan gör något roligt med håret?
Någon mer än jag som inte riktigt orkar?
Blir det några flätor till helgen då?
Neeee....inte det heller.
MEN till BALEN då?
Hur många har tänkt att ha någon slags fläta till balen?
Nu är det dags för mig att svara på några mail igen, så på återseende!

torsdag 5 maj 2011

Fantastiskt vackert hår till balen, flätor uppsatt ! WOW säger jag bara!

 Ja, vad säger man om dessa två uppsättningar?
Enkelt men otroligt vackert, eller så är det personerna på bilderna som är så otroligt söta och verkligen passar i dessa frisyrer. Jag har först nu blivit förälskad i flätor av olika slag och jag ska hjälpa en tjej i början av Juni att sätta upp håret lite löst med en fläta uppe på så som på första bilden. Tjejen som låter mig hjälpa henne har otroligt tjockt hår, så det kommer att bli en utmaning av dess like, men fantastiskt roligt!
Lyckas jag att möta hennes förväntningar så får ni se bilder efter 7 juni. ;)

Slarvigt vackert.. =)
Nu är det natti natti för mig, så jag orkar packa massa klänningar som kommer i morgon!
KRAM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...