Visar inlägg med etikett Mässor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mässor. Visa alla inlägg
onsdag 22 februari 2012
Bröllop och Bal på Åhaga - Balochfest.se
Våra klänningar var med rätt så mycket i filmen så varsågoda.
Tid 8.12, där Tina Nilsson visar våran vackra klänning Demetra.
Tid 11.13 börjar catwalken.
Tid 16.25 ser ni en 50-talsklänning från oss, som Angelina Sahlgren från Cabaretro har på sig under tiden hon sjunger Stand by me, hon har en fantastisk röst !
Under dagen fick vi även se dansuppvisning av Charlotte Sinclair från Let's Dance .
Proffsiga konfrencierer Tina Nilsson var strålande vacker!
onsdag 18 januari 2012
Planerar in Bal och Bröllopsmässan för fullt!
I onsdags var jag och min kollega och lyssnade in lite information inför mässan.
Vi ska vara med och visa balklänningar och kanske någon brudklänning på catwalken.
Det kommer att bli jättekul, men jag har ingen aning om hur vi ska hinna med det.
Beställningarna rullar in och vi måste se till att leverera klänningarna också.
Så ni är välkomna till Åhaga söndagen den 19 februari!
Ovan ser ni en klänning som är väldigt populär just nu.
Ha en fin kväll, så hörs vi snart igen hoppas jag!
söndag 30 januari 2011
Balklänningar Öppet hus på mässen gamla I15
Hemma igen efter en intressant visning/öppet hus i dag!
VILKA LOKALER mässen gamla I15 har alltså, har ni inte varit och kikat där, så måste ni!
Fotograf Wiwi, Brändmarks blommor, Salong Karma mfl. var också med.
Vi fick rycka in i sista sekunden då ett annat företag tackade nej till att visa upp sina klänningar.
Vi tackar Wiwi som rekommenderade oss!
Ha en fin kväll, nu blir det sängen för mig, det har varit en riktigt lång dag!
Fler bilder kommer nog inom några dagar.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

