Jag är helt mållös, fantastiskt vad roligt med så många förfrågningar på de nya balklänningarna som vi har möjlighet att beställa hem. Visst är de vackra?
Vi har faktistk redan hunnit skicka ett gäng till våra fantastiska kunder!!
Ska bli spännande att se om vi sattsat på rätt klänningar i år också!?
Klänningarna ovan har vi inte hunnit lägga ut på nätet ännu, men vill ni kika på fler av liknande otroligt vackra klänningar ska ni kika in här
HÄR i vår webshop.Nu är det dags för FREDAGSMYS!