Visar inlägg med etikett Bröllopsfix. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bröllopsfix. Visa alla inlägg

lördag 14 februari 2009

Blivande fru Björk Jakobsson, hår och smink, Bröllop i kärlekens tecken!

Blivande Bruden och brudgummen i en artikel i BT idag..

Då var Bruden "gjord"

Blivande bruden anlände strax efter nio på morgonen med stor ikeakasse under armen och brudklänningen i andra och då såg hon ut såhär. ( ja fast utan papiljotter förståss.. )
Naglarna målades och små hjärtan fästes med glitter på.
Sminkningen nästan avklarad, det är allt lite skillnad mot första bilden,
eller vad tycker ni?
Jag är så otroligt fnittrig när jag håller på, BARA ÄÄÄÄÄÄLSKAR DETTA JUH...
så jag glömmer tom. att vara professionell,
men vad gör man när man inte kan behärska sig?
några tips?
Kanske får man vara den man är... ?Nu så snart är allt färdigt, snörningen ska snöras och skorna ska på, för utanför sitter brudgummen i bilen och väntar. Såhär ser den vackra bruden ut!

TACK NINA BJÖRK JAKOBSSON
för att jag fick den stora äran att hjälpa dig med ALL klädsel,
klänning, smycken, smink och hår, jag hoppas att du blev nöjd med resultatet!
Ännu en gång...
TACK och LYCKA TILL !
Förresten här kan du läsa artikeln i BT!

söndag 23 november 2008

Fotografering med Wiwi Aronsson

TACK WIWI för en helt FANTASTISK dag,
hoppas att du hade lika roligt som vi!?
Vilken rolig dag vi har haft idag!
Idag har vi alltså fått professionell hjälp med fotografering och det är vi såååå stolta över!
Wiwi fotade lite Brud, Bal och Festklänningar med 3 så sköna damer!
Själv fick jag fixa hår, smink och klä tjejerna, så att Wiwi kunde fokusera på fotograferingen!

I pausen passade tjejerna på att äta lite choklad!

Bilderna som jag lagt upp här nu har jag tagit...
bättre bilder kommer ni att få skåda om några dagar!
Så detta är bara ett litet smakprov på vad som skall komma!
Ännu en gång WIWI, tack för allt!

söndag 7 september 2008

Här ser ni håruppsättningen jag gjorde i lördags!

Ryktet som nådde ända till FINLAND..för er som läst bloggen vet vad det handlar om!
Fick tillåtelse av bruden att publicera några foton på
hår/bruduppsättningen jag gjorde i lördags.
Bruden var jätte nöjd... hon kunde inget annat för den delen heller.. vad hade hon för val efter 5 timmar och 2 timmar kvar till kyrkan??
*hihi*
Bruden på morgonen.. lite trött och MYCKET nervös!
Såhär blev håret bakifrån INNAN slöjan sattes i
Viktigt samtal angående blommorna i kyrkan!
TADAA... färdig!
Önskar all lycka och framgång för brudparet, som kommer att bosätta sig i FINLAND

söndag 31 augusti 2008

Håruppsättning på lördag 6 september

Tänk att en tjej från Finland fick nys om att jag gör i ordning brudar för deras stora dag!
Hon ska gifta sig här i Borås.
TÄNK ATT Ett rykte nått ända fram till Helsingfors !
Jag har nu ett tag vågat mig på både håruppsättning och sminkning av bruden, emellanåt känns det lite overkligt!
ÄNDÅ har det på något sätt varit en självklarhet för mig ända sedan barnsben, då jag ofta satt med dockor och gjorde i ordning dem för fest. =)
Bilderna som finns med i detta inlägg har den blivande bruden skickat till mig, så att jag får en liten tanke på hur hon önskar håret uppsatt, tycker själv att en kombination av dessa 3 blir säkert en fantastisk kreation!
Nu har jag en vecka på mig att handskas med detta eviga pirr i magen innan allt är klart, innan bruden är klädd i sin vackra klänning och på väg till kyrkan!
Jag är så pirrig inför varje håruppsättning, det känns nästan som om det vore jag som var på väg till altaret... =)
Får se om jag lägger ut bilder på bruden nästa lördag, måste be om hennes tillåtelse först!
Många kramar till er alla som läser denna bloggen!

onsdag 2 april 2008

Bröllopsfixare

Hemlig Bröllopsplanering har börjat!

Vi fick för några dagar sedan frågan om vi ville hjälpa till att ordna ett HEMLIGT BRÖLLOP

Och GISSA 50 gånger vad vi svarade.. ja eller åtminstone JAG svarade??!?!

JAAAAAAA så klart!

Det är ju det roligaste jag vet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...