Visar inlägg med etikett Brudklänningar Biancaneve. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Brudklänningar Biancaneve. Visa alla inlägg
måndag 3 september 2012
söndag 29 juli 2012
Påfyllning LAGERVAROR - Skor och Brudklänningar
Ovan ser ni några modeller av skor som vi fyllt webshopen med i går.
Fler modeller finns om du kikar under kategori skor.
Alla skor finns för omgående leverans.
Klänningen ovan är en ljuvlig klänning, synd att bilderna inte gör rättvisa.
Klänningen faller tungt och är väldigt vacker.
Även denna skönhet finns nu i lager för omgående leverans.
Snörning i ryggen
Du hittar klänningen här
Vi vill önska er en underbar dag, solen skiner igen!
:)
onsdag 18 juli 2012
Biancaneve brudklänningar och festklänningar
OJOJOJ, vi fick 4 stora kartonger fulla med klänningar och skor.
Det ska bli spännande att gå på skattjakt, så många fina klänningar att lägga ut i webshopen.
Till hösten lägger vi mycket energi på att få upp allt i webshopen, då allt finns i lager.
Så vi kommer ha hundratals med klänningar i lager .
HITTA DIN BRUDKLÄNNING FÖR 2013
Kika in ofta, så att du inte missar din klänning, då det finns begränsat antal.
Det finns dock möjlighet att sy upp en liknande klänning om man önskar det, om i fall att din storlek inte skulle finnas.
Nu är det lite sol, så vi ska passa på att göra fint i entrén.
Ha en riktigt fin sommar, trots att vi inte haft så mycket sol
KRAM
söndag 8 juli 2012
V rygg brudklänning - Öppen rygg - Riktigt snyggt
Klänningen ovan är ljuvligt vacker i ryggen!
Denna eller den nedan valde vår senaste kund emellan, önskan var dock att man skulle kunna ha vanlig bh under, men det kan man inte om man inte har en bh som har silikonband (genomskinligt)
eller en unbra.
Personligen har jag fastnat mer och mer för spets och nät, denna rygg är väl helt gudomligt vacker?
Skulle vilja göra om klänningsmodellen fram lite grann och byta tyg, men klänningen är jättevacker som den är också... men för att få en egen touch kommer vi att göra denna fast med egen prägel.
Har du någon rolig idé?
Önskar er en trevlig sommar, nu har vår semester börjat på riktigt, men vi kommer att svara på mail och förhoppningsvis fylla på med massa fina klänningar från BIANCANEVE, så håll utkik!
Kommer att vara superbra priser på klänningar, skor och smycken till hösten!
KRAM KRAM
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)














