Visar inlägg med etikett TÄVLINGAR. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett TÄVLINGAR. Visa alla inlägg

tisdag 25 oktober 2011

TÄVLING nr 2 - 11 Balklänning Poppy som vi hade med på fotografering!

Visst är tjejerna söta, men klänningarna är nog liiiite söta den också eller vad tycker ni?
Klänningen heter Poppy om det är någon som är intresserad av att köpa en.

FAST jag tänker LOTTA UT den lila/plommon färgade klänningen som vi hade på fotograferingen, då vi upptäckte små hål på understa lagret av tyllet.... de syns knapps alls, då det är flera lager tyll,.... men vi kan inte sälja den till fullpris då hålen finns där....
Vi kunde reat ut den, men tänkte i stället skänka den till någon som kanske gillar den.
Den är endast använd till denna fotografering...
=)
Klänningen är i storlek MEDIUM och jättevacker!
Nypris värde 1695:-
Du kan se mer information om klänningen här
TÄVLA DU OCKSÅ !

Det enda du behöver göra
är att du under tävlingen
kommenterar inlägget
och sedan är du med i utlottningen.

Svårare än så är det inte,
men glöm inte att skriva i giltig e-postadress så att vi kan kontakta dig om du vunnit

Vill du ha dubbla chanser att vinna,
gör ett inlägg på din blogg och länka till tävlingen!
( och meddela oss adress till din blogg, så att vi kan se att du länkat från din blogg )
=)
Vi kommer att publicera vinnaren på bloggen!
Denna tävling SLUTAR 15 november  kl 21.00

Alla som tävlar
MÅSTE
ange namn och giltig e-postadress, alla andra kommentarer tar vi bort!

söndag 23 oktober 2011

TÄVLINGARNA HAR STARTAT ! Budskapsarmband till vän ! Julklapp ? Tävling nr 1 -11

Stelt Armband
Text: "A friend is someone we treasure, for our friendship is a gift."
Hypo allergenic Lead free
Storlek: Innermått ca 7 cm x 5,8 cm
VÄRDE: 169:-

_______PERFEKT JULKLAPP TILL DIN VÄN______
Vill du köpa detta armband direkt, kan du göra det här
För fler armband med budskap på hittar du i våran WEBSHOP

Det enda du behöver göra
är att du under tävlingarna
kommenterar inlägget
och sedan är du med i utlottningen.
Svårare än så är det inte,
men glöm inte att skriva i giltig e-postadress så att vi kan kontakta dig om du vunnit
Vill du ha dubbla chanser att vinna,
 gör ett inlägg på din blogg och länka till tävlingen!
( och meddela oss adress till din blogg, så att vi kan se att du länkat från din blogg )
=)

Vi kommer att publicera vinnare på bloggen!
Denna tävling SLUTAR 30 oktober kl 21.00

Alla som tävlar
MÅSTE
ange namn och giltig e-postadress, alla andra kommentarer tar vi bort.

LYCKA TILL!

onsdag 12 oktober 2011

Fyll i böcker - mammaklänning - Provklänningar

  • Vacker enkel brudklänning
  • Färg: Vit
  • Detaljer: Spets och paljetter
  • Material: Tafetta
  • Snörning i ryggen
  • EJ släp
OBS! Klänningen är provad och har en liten fläck
Mått på klänningen:
Byst: ca 87 cm
Midja: ca 72 cm
Höft: ca 98 cm
Längd mätt under armen och ner: 140 cm
Fler bilder finns i webshopen

Du kommer direkt till produkten genom att klicka här

Visst är denna mammaklänning alldeles bedårande vacker?
Mammaklänning nedan kommer inom kort att finnas i våran webshop för beställning, så håll utkik!
Visst är den också otroligt söt?

Vill du se vilka varor vi lägger upp i butiken , kan du kika in på nyhetssidan direkt genom att klicka här

älskar dej...16x16cm - Inbunden - 149:-

 Min dopdag - En minnesbok 179:-

 Vi har idag även lagt upp nya fyll i böcker, som är så otroligt söta att ge bort!
Från mej till dej - Inbunden fyll i bok - 149:-
¤*¤
Fler roliga fyll i böcker hittar på direkten HÄR

Skriv gärna en kommentar och glöm inte att kika in, då vi ska TÄÄÄÄVLA i nästa vecka.
Vi kommer att lägga ut produkter här på bloggen som ni sedan får blogga om och som ni sedan länkar från eran blogg till våran tävling! Gör ni det så är  ni med och täääävlar om just den varan som vi ska lotta ut !
Det låter väl skoj?!
=)
Då ses vi  nästa vecka i alla fall, för du vill väl inte missa tävlingen?!
NATTI NATTI

lördag 8 januari 2011

VINNARE AV TIARAN ÄR NU UTSEDD!!

NR 2 i listan vann en TIARA !
GRATTIS
Sandra Olander

Ber om ursäkt för att det dröjde, men det har varit mycket nu när högsäsongen kommit igång igen!
GRATTIS SANDRA!
Maila oss din adress info @ brudklanningar.nu
( inga mellanslag så klart)

lördag 18 december 2010

TÄVLING nr 2 , tävla om en tiara hos oss på Bal och Fest värde 299:-

TÄVLING nr 2
Vacker tiara med blomdekoration glitter och pärlor!
Höjd mitt fram 1,5 cm
Tiaran sättes fast med kammar som sitter fast i ändarna
Värde 299:-
Vill du köpa denna tiara kan du göra det här

För att vara med och tävla om denna tiara,
måste du kommentera inlägget,
alla som är med och tävlar måste lämna giltig e-post samt namn,
så att vi kan kontakta vinnaren efter tävlingens slut.
( inlägget ska godkännas av oss innan den publiceras, därför kan det dröja något innan ditt inlägg syns)

Vill du öka din chans att vinna?
Skriv om tävlingen i din blogg så ökar du chansen att vinna,
länka till denna tävling från din blogg och meddela oss bloggadressen för kontroll,
så får du 2 röster.
( dvs att du  kommenterar igen, med bloggadressen )
( Misstänker vi fusk, raderar vi ditt inlägg på direkten)

Tävlingen slutar 6 januari 2011
Vinnaren publiceras på denna sida
och ett email skickas till vinnarens email
efter tävlingens slut !

söndag 15 november 2009

Ninnimede vann boken En Kärleksförklaring

En kärleksförklaring går till
Vänligen maila oss din adress, så skickar vi boken till dig!
GRATTIS!

söndag 8 november 2009

TÄVLING NR 2 HAR STARTAT

¤*¤*TÄVLING nr 2

AVSLUTAD*¤*¤ AVSLUTAD*¤*¤

Vinst nr 2 ÄR:

FYLL I BOK - EN KÄRLEKSFÖRKLARING (149:-)

Vill du tala om för din älskling HUR MYCKET du ÄLSKAR honom/henne,
så är det här den bästa present Du kan ge.
Du fyller i boken med personlig information om er
eller så ger du den till din älskling att fylla i.


Det enda du behöver göra är att du under tävlingen
kommenterar inläggetoch sedan är du med i utlottningen.
Svårare än så är det inte,
men glöm inte att skriva i giltig e-postadress,
så att vi kan kontakta dig om du vunnit.

Vill du ha dubbla chanser att vinna,
gör ett inlägg på din blogg och länka till tävlingen!
( skriv in ett meddelande till och meddela oss att du lagt upp det på din blogg,
vi vill även ha bloggadressen på meddelande nr 2 )
Vi kommer att publicera alla vinnare på bloggen!
Alla som tävlar
MÅSTE
ange namn och giltig e-postadress,
alla andra kommentarer tar vi bort.
LYCKA TILL!


Tävlingen pågår tom 15 november 2009 kl. 15.00

PERFEKT JULKLAPP TILL DIN ÄLSKADE !

Vill du köpa en fyll i bok direkt, så kan du göra det här

Vinnaren i tävling nr 1 är.....

Nu är tävling nr 1 slut och vinnaren är

JENNIFER!

GRATTIS JENNIFER

Vänligen maila oss din adress, så vi kan skicka din vinst!!

OM NÅGRA TIMMAR...
startar nästa tävling.. var med och tävla du med !!!

söndag 1 november 2009

TÄVLING NR 1 HAR STARTAT

VILL DU VARA MED OCH TÄVLA?
Vinn ett halsband
och matchande örhängen
(värde av 299:-)

Halsbandet mäter 50 cm och örhängerna är som det minsta hjärtat på bilden nedanför.

LEED FREE

Det enda du behöver göra
är att du under tävlingen
kommenterar inlägget
och sedan är du med i utlottningen.
Svårare än så är det inte,
men glöm inte att skriva i giltig e-postadress, så att vi kan kontakta dig om du vunnit.
Vill du ha dubbla chanser att vinna,
gör ett inlägg på din blogg och länka till tävlingen!
( och meddela oss att du lagt upp det på din blogg, vi vill även ha bloggadressen )
=)
Vi kommer att publicera alla vinnare på bloggen!
Alla som tävlar
MÅSTE
ange namn och giltig e-postadress, alla andra kommentarer tar vi bort.
LYCKA TILL!
Tävlingen slutar 8 November kl 15.00
Nästa tävling startar 9 november, så håll utkik!

onsdag 28 oktober 2009

Vinn Klänning, Presentkort, Smycken mm

TÄVLINGAR
PÅ GÅNG

Med start från
1:a November!
Var med och tävla om
¤ Klänningar
¤ Presentkort
¤ Fylla i böcker
¤ Smycken


lördag 24 oktober 2009

Tävlingar på gång, Vinn en klänning, presentkort, smycken mm

TÄVLINGAR
GÅNG
Med start från
1:a November!
Var med och tävla om
¤ Klänningar
¤ Presentkort
¤ Fylla i böcker
¤ Smycken
Det enda du behöver göra
är att du under tävlingarna
kommenterar inlägget
och sedan är du med i utlottningen.
Svårare än så är det inte,
men glöm inte att skriva i giltig e-postadress så att vi kan kontakta dig om du vunnit
Vill du ha dubbla chanser att vinna, gör ett inlägg på din blogg och länka till tävlingen!
( och meddela oss att du lagt upp det på din blogg )
=)
Vi kommer att publicera alla vinnare på bloggen!
Glöm nu inte att
kika in IGEN
när det börjar närma sig!!!
1: a NOVEMBER STARTAR
Första tävlingen!
Tävlingarna pågår 1 vecka
åt gången och nya tävlingar publiceras strax efter
vinnaren fått sitt pris dvs efter varje tävling.
Nu önskar jag er en trevlig lördagkväll!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...