Visar inlägg med etikett Brudklänningar till salu. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Brudklänningar till salu. Visa alla inlägg

torsdag 16 augusti 2012

Alexandra Brudklänning - OMTYCKT - Välj önskad färg!

Denna klänning är verkligen omtyckt bland kunderna.
Den ändras lite grann då och då, men för det mesta så väljer bruden en detaljfärg som följer bröllopstemat.

Riktigt fin klänning, med många fina detaljer!

En variant som är väldigt fin är att klänningen är helvit/ivory, men det enda som är i avvikande färg är snörningen i ryggen.
Det var bara ett TIPS för er som funderar på dennaklänning.

Du kommer inte att ångra dig...
Nedan ser ni 2 fantastiska brudar som köpt denna fantastiska klänning!
Vi tackar igen för förtroendet!

Vi önskar er en trevlig kväll!

tisdag 7 augusti 2012

Öppen rygg - V-rygg - Brudklänningar - Vintage känsla



Klänningen ovan är slimmad ner till höfterna och har en ljuvlig lite U formad rygg.
Lagom "kläddkänsla" får man ändå då axelbanden är något bredare och bysten inte för urringad.
Helt klart en STOR favorit!
Tror att vi kommer att sälja många av denna modell framöver!
:)

Ljuvligt vackert med öppen rygg och klädda knappar hela vägen ända ner till släpet!

Denna klänning är också en stor favorit, flera har hört av sig och undrar om man kan göra små ändringar och SJÄLVKLART GÖR VI DET!
Någon vill plocka bort "blinget", en annan vill ha ryggöppningen aningen högre upp och en tredje vill ha snörning i ryggen. På så vis får man en egen prägel på en klänning och det hjälper vi jättegärna till med.

Här är också en stor favorit. Öppen rygg ska det vara och gärna lite vintage känsla.
Här kan man också ändra lite detaljer... en och annan vill ta bort allt "bling", på så vis får man en enklare och renare känsla om man inte vill att det ska se "för mycket" ut.
Klänningen är hur fin som helt med eller utan bling, då själva modellen är fantastiskt vacker.
Klänningen fungerar utmärkt även som balklänning, ta bort släpet och blinget, och tadaaa, så har du en ljuvlig balklänning!
DU KÖPER KLÄNNINGARNA HÄR
Önskar er en fin kväll!

onsdag 14 december 2011

Dagens klänning - Brudklänning - Balklänning

 Fantastiskt vacker klänning från den nya kollektionen.
Denna påminner om klänningen som heter Malva, men denna är något nättare.

 Älskar du spets och romantik är detta klänningen för dig!


Du hittar mer information om klänningen här!

söndag 23 oktober 2011

Ny brudklännings kollektion på ingång... Helt ljuvliga brudklänningar!

Smakprova av det som ska komma, vi har redan lagt upp flera av de nya brudklänningarna i webshopen. Vill du kika på dem så hittar du dem här
I morgon ska vi ha en liten fotosession med Wiwi Aronsson i Knallerian, det ska bli spännande att se vad vi kan åstadkomma för roliga bilder. Det är mest för skojs skull, men vi ska förhoppningsvis kunna använda några av bilderna till marknadsföring.
Praoeleven får vara modell för en dag, det är väl en rolig grej en praoelev får vara med på, eller vad tycker du?
Ha en riktigt fin kommande vecka!


måndag 26 september 2011

måndag 20 juni 2011

Balklänning och Brudklännings TACK ! Positivt omdöme.. =)

Tack från nöjd kund som köpte våran AMAR !
Tack efter många om & men, Klänningen var som en dröm! mvh sara

Alltid lika roligt när kunder är nöjda!
SUPERKUL!
Hej och stort tack för den underbara brudklänningen! Den passade perfekt och jag kände mig så vacker. Jag fick många komplimanger och flera sade att det var den finaste brudklänning de sett.
Varma hälsningar från Susanne Allard och maken Erik Allard, som tyckte att hans (då blivande) fru var otroligt vacker.
Fotograf var Mats Falck, Visby foto

Det var allt för idag!

tisdag 7 september 2010

Balklänning Mary 2011 på väg att bli storsäljare

Jag tror att vi fått en storsäljare inför alla SKOLBALER 2011, det är väldigt många som förälskat sig i denna fantastiska klänning.
Flera kunder har frågat om denna modell passar till bröllop och mitt svar är
JA, ABSOLUT!
Denna passar både som festklänning och som BRUDKLÄNNING för ett enklare bröllop!
So GO FOR IT!

söndag 25 juli 2010

Några fler modeller att beställa finns nu.... Hurraaa vad kul detta är!!

Brudklänning: Amanda Alltså, finns det något roligare än att hitta några riktigt fina brudklänningar.
Tur att jag är gift, så jag slipper välja mellan alla dessa fina klänningar!
Brudklänning / Balklänning: Cynthia
Surfa in bland nyheterna så får du se fler skönheter!
HÄÄÄÄÄÄÄR
Flera av våra klänningar kan man välja bort släpet på, då blir det fantastiskt fina BALKLÄNNINGAR!!!
Elegant, enkel och vacker brudklänning...
Har ni några förslag på brud eller balklänningar,
får ni gärna maila eller länka här till bilder, så vi får se hurdana klänningar ni gillar.
Ha det riktigt gottit.. i regnet!
=D

måndag 5 juli 2010

Världens sötaste mammaklänning 2011, brudklänning för blivande mamman !

Visst är klänningen helt ljuuuuuvlig?!
Min egen design...:)))
så var så goda och njuut av den underbart söta klänningen!
Nu är det nattens för mig, då jag är riktigt trött idag!
Kram , kramelikram och så hoppas jag på att få några kommentarer i allafall!
=)

söndag 4 juli 2010

Enkel balklänning eller brudklänning 2011

Fantastiskt stilren klänning, mycket uppskattad, som jag tror kommer att bli stor till bal och bröllop nästa år 2011.
Vi kommer att sy upp denna modell i flera olika färgkombinationer.
Det fungerar med både en enkel håruppsättning, som en lite mer avancerad, då klänningen är så enkel.
Ska du gifta dig i denna skönhet, är slöjan pricken över i:it!
=)

Ha en fin sommarkväll!

tisdag 27 april 2010

Enkel brudklänning till strandbröllop trädgårdsbröllop !


Här är våran mycket prisvärda klänning Rena.
Den är riktigt vacker, med blixtlås i ryggen, samt en rosett som du enkelt knyter strax nedanför skulderbladen.
Finns i Ivory och i Vit Söta detaljer under bysten!
BARA
1998:-

tisdag 9 februari 2010

Biancanéves klänningar köper ni hos oss...


Biancanéve har gett ut en underbar kollektion med klänningar, här ser ni några av nyheterna för 2010. Vi har lagt in några av modellerna i webshopen, men långt ifrån alla. Vi jobbar på att få fler bilder på klänningarna,även bak och detaljer, det skulle vara hur bra som helst,.. ELLER HUR?!

torsdag 8 oktober 2009

Flera snygga modeller av brudklänningar finns nu att beställa







NYHETER!
Flera snygga modeller av brudklänningar finns nu att beställa !
Du är välkommen att ta en titt!
Just nu har vi mycket att göra,
tror att det börjar bli högsäsong igen... =P
fy vad tiden går fort!
Flera har hört av sig för att de vill visa upp
våra klänningar på modevisningar och utställningar och det är vi så klart
mycket smickrade över och hoppas på att vi ska kunna ställa upp
så mycket som det bara är möjligt !
Ta hand om varandra och njut
av den underbara hösten!
Klicka här så kommer du till NYHETERNA!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...