Visar inlägg med etikett Smink. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Smink. Visa alla inlägg

måndag 7 maj 2012

Snyggaste håret / frisyrerna - sminktips inför balen

 Vilken av dessa håruppsättningar skulle du välja?
Det finns så otroligt mycket fina uppsättningar nuför tiden, så jag förstår att det är svårt att bestämma sig. ELLER? 
Dessa 3 uppsättningar är riktigt romantiska, bilden längst upp till vänster är aningen tuffare.
VÄLJ EN FRISYR SOM PASSAR DIG och DIN PERSONLIGHET!

Samma gäller med sminket, man kan göra så många olika sminkningar och det kan se hur snyggt ut som helst, men jag varnar er.... Välj en sminkning som känns rätt!
Du måste känna  att du valde rätt och att sminkningen passar just dig.
Väljer du alldeles för mycket smink, när du normalt inte sminkar dig, så kan det kännas riktigt jobbigt att se sig själv i spegeln eller efteråt att se sig på bild, om du inte känner igen dig.
 Så prova några olika sminkningar och känn efter att det blir en sminkning som passar dig!


Naturligt kanske passar dig bäst?

FLER TIPS PÅ HÅRUPPSÄTTNINGAR HITTAR NI HÄR 

måndag 23 april 2012

Många tack idag - ADORA Balklänning - PROVSMINKNING - BAL 2012

 Jätte fin klänning med dragkejda i ryggen, går att få med snörning om man vill.
Enkel och stilren!

 Idag har jag fått många TACK mail från kunder som fått sina klänningar.
I förra veckan skickade vi uppåt 50 klänningar och idag har vi packat ett 20-tal.
Känns jättekul när man får respons !
Nedan några mail.. :)
¤¤
Jag är otroligt nöjd med min klänning, tack!
Med vänlig hälsning, Emilia Berglund
¤¤¤
Hej!
Jag har fått min klänning och tänkte bara säga att jag är jättenöjd, tusen tack!!
Med vänlig hälsning, Caroline!
¤¤¤
Hej.
Skulle bara tacka så mycket för den nya klänningen.
Jag är jätte nöjd och klänningen än jätte fin.
tack så mycket för allt!
MVH Jessika
¤¤¤
Hej!
Jag ville bara tala om att jag idag har fått min balklänning (Johanna balklänning special) och jag är så nöjd!!!
Den sitter bra och färgen är precis som på det tyget jag själv hade köpt (skickade en provbit till dig). Tack så jätte mycket för hjälpen, super bra service!
Om du vill kan jag skicka en bild efter balen!
Mvh
Elin
Kund får hjälp av duktiga Sandra!
Provsminkning pågår till balen maj 2012
Rockigt ska det bli!
Resultatet blev riktigt bra!
Kan tyvärr inte visa det ännu, som ni säkert förstår!

onsdag 10 november 2010

Sotade ögon sminkning, riktigt fin modell!

Jag är mycket för sotade ögon och jag tycker att denna videon är super.
Det är inte så svårt som det ser ut, öva några gånger innan balen så har du en riktigt snygg sminkning.
I Hope you like it!
=D

måndag 11 oktober 2010

Snygg sminkning till balen 2011

Hej!
Idag hittade jag en riktigt duktig tjej, som går en stylistutbildning i Stockholm.
Kika gärna in på hennes blogg, där hon visar flera sminkningar och jag måste säga att jag är riktigt imponerad!
Denna sminkning passar perfekt till Bal & Fest, eller vad tycker du?

fredag 25 juni 2010

Snygga håruppsättningar / frisyrer för bruden, bröllop eller balen

Denna frisyr är väl helt underbar!
Lösa stora lockar och pärlband i pannan.
Frisyren är lika snygg för dig som har mörkt hår,
pärlorna blir mer markerade på en mörkhårig person, men det är bara snyggt.
Sminkningen är lagom neutral, lite sotiga ögon, inte för mycket mascara, ja helt enkelt nice.
Utsläppt med volymlockar och en fin tiara är aldrig fel!

Denna frisyr har volym på hjässan, wow säger jag bara!
Jag skulle nog lägga till en tiara eller en blomma i håret,
för att göra det extra festligt,
men det är absolut inte nödvändigt, då frisyren i sig är väldigt snygg.

Det var det för i dag, hoppas att ni blev inspirerade!
Ha en underbart fin dag i dag!

lördag 14 februari 2009

Blivande fru Björk Jakobsson, hår och smink, Bröllop i kärlekens tecken!

Blivande Bruden och brudgummen i en artikel i BT idag..

Då var Bruden "gjord"

Blivande bruden anlände strax efter nio på morgonen med stor ikeakasse under armen och brudklänningen i andra och då såg hon ut såhär. ( ja fast utan papiljotter förståss.. )
Naglarna målades och små hjärtan fästes med glitter på.
Sminkningen nästan avklarad, det är allt lite skillnad mot första bilden,
eller vad tycker ni?
Jag är så otroligt fnittrig när jag håller på, BARA ÄÄÄÄÄÄLSKAR DETTA JUH...
så jag glömmer tom. att vara professionell,
men vad gör man när man inte kan behärska sig?
några tips?
Kanske får man vara den man är... ?Nu så snart är allt färdigt, snörningen ska snöras och skorna ska på, för utanför sitter brudgummen i bilen och väntar. Såhär ser den vackra bruden ut!

TACK NINA BJÖRK JAKOBSSON
för att jag fick den stora äran att hjälpa dig med ALL klädsel,
klänning, smycken, smink och hår, jag hoppas att du blev nöjd med resultatet!
Ännu en gång...
TACK och LYCKA TILL !
Förresten här kan du läsa artikeln i BT!

söndag 31 augusti 2008

Håruppsättning på lördag 6 september

Tänk att en tjej från Finland fick nys om att jag gör i ordning brudar för deras stora dag!
Hon ska gifta sig här i Borås.
TÄNK ATT Ett rykte nått ända fram till Helsingfors !
Jag har nu ett tag vågat mig på både håruppsättning och sminkning av bruden, emellanåt känns det lite overkligt!
ÄNDÅ har det på något sätt varit en självklarhet för mig ända sedan barnsben, då jag ofta satt med dockor och gjorde i ordning dem för fest. =)
Bilderna som finns med i detta inlägg har den blivande bruden skickat till mig, så att jag får en liten tanke på hur hon önskar håret uppsatt, tycker själv att en kombination av dessa 3 blir säkert en fantastisk kreation!
Nu har jag en vecka på mig att handskas med detta eviga pirr i magen innan allt är klart, innan bruden är klädd i sin vackra klänning och på väg till kyrkan!
Jag är så pirrig inför varje håruppsättning, det känns nästan som om det vore jag som var på väg till altaret... =)
Får se om jag lägger ut bilder på bruden nästa lördag, måste be om hennes tillåtelse först!
Många kramar till er alla som läser denna bloggen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...