Visar inlägg med etikett Balfrisyr. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Balfrisyr. Visa alla inlägg
torsdag 20 april 2017
torsdag 19 maj 2016
måndag 15 oktober 2012
Fina håruppsättningar till balen - Frisyrer till balen
Tänk vad mycket vackra frisyrer det finns!
Antingen om man har långt eller kort hår till balen,
så måste det kännas sååå himla lyxigt att piffa i ordning sig eller bli ompysslad av någon inför den stora dagen!
När sminket och håret är fixat och kanske naglarna, ska bara klänningen på....
VILKEN LYCKA... FESTEN KAN BÖRJA !
Så snygg!
Enkelt, men otroligt vackert!
VACKERT!
Har du bestämt dig ännu hur du ska ha håret på din bal?
Lutar det åt uppsatt eller utsläppt?
Vad spännande!
tisdag 7 augusti 2012
Gör balfrisyren själv med hjälp av denna guide
Riktigt fin uppsättning, inte så svår att göra heller! ;P
Ser dock lite svårt ut !
Öva, öva, öva så kanske du kan fixa håret till balen själv, eller kanske inte ;)
Ser dock lite svårt ut !
Öva, öva, öva så kanske du kan fixa håret till balen själv, eller kanske inte ;)
Alla önskar att håret ska vara perfekt en viktig dag ...som balen!
Det kan vara knivigt att få till det själv, men be annars en vän om hjälp eller ta med bilden till din frisör!
Det kan vara knivigt att få till det själv, men be annars en vän om hjälp eller ta med bilden till din frisör!
Lycka till!
måndag 2 juli 2012
VACKRA Frisyrtips till bal och bröllop - Vilken är din favorit?
Vi har hittat några fantastiskt vackra frisyrer på pinterest, helt fantastiskt vackra!
Vilken är din favorit?
JAG skulle absolut inte kunna välja en frisyr av dessa, ush vad svårt!
Romantiskt vacker!
Vacker och romantiskt frisyr, kanske aningen tuffare!
Ljuvlig frisyr, WOW säger vi bara! Eller hur?
FAVORITEN NU DÅ?
Ush, måste jag välja..så kanske den längst ner eller längst upp till höger. :D
Vilken tur att jag inte behöver välja!
Hur gör ni när ni bestämmer er för en frisyr?
Testar ni?
Ha en go kväll, här planeras det lite utfösäljning, då vi kommer att fylla på vårt lager med MASSA klänningar och skor inom kort!
Så håll utkik, REA REA REA, på gång!
måndag 21 maj 2012
SNYGGASTE frisyren till bröllop, bal och fest
Bilderna har vi lånat från Mylifeisbrilliant.com
Snygg knut i nacken, snyggt till både bröllop och bal.
Stilrent och passar de flesta klänningar!
Romantiskt?
Ja, visst med rosor i håret, snyggt!
Annorlunda sätt att dekorera håret med!
Riktigt snyggt om du frågar mig :)
Vilken är din favorit?
Svårt att säga ?!
OH ja, det finns så otroligt mycket fina håruppsättningar idag att välja bland, så tänk på att vara personlig och välj en frisyr som du passar i!
Ha en fin kväll!
tisdag 15 maj 2012
FRISYR - TILL - TUFF - BRUD i lyxförpackning :)
Måste säga att jag tycker att dessa frisyrer passar utmärkt till en tuff brud i lyxförpackning.
En tuffare balklänning, en tuff lite mörkare sminkning och någon av dessa frisyrer.
Tyra Banks ser väl alltid lika snygg ut?! eller?
WOW!
Önskar er en trevlig kväll, nu ska jag svara på några mail och sedan är det nog dags för sängen.
God natt!
torsdag 12 januari 2012
Enkel guide hur du "Waterfall" flätar håret till balen - Youtube video
Här ser ni en video om hur man flätar "waterfall" flätan själv.
Nedan ser ni bilder på hur det kan se ut!
En perfekt frisyr för balen!
Flätor är något som är otroligt vackert,tycker du inte det?
Men det är alldeles för sällan man ser flätor på stan. :)
Men det är alldeles för sällan man ser flätor på stan. :)
Det är faktiskt lite tråkigt, då det är mode och jag tycker nog att det är alldeles för få som bryr sig om att fläta till vardags.
Jag måste erkänna att jag är en av dem, jag har långt hår och det har jag alltid haft !!
Men inte blir det några flätor här inte, varken inbakat, waterfall eller vanliga flätor!
Visst är det så att man alldeles för sällan gör något roligt med håret?
Någon mer än jag som inte riktigt orkar?
Blir det några flätor till helgen då?
Neeee....inte det heller.
Jag måste erkänna att jag är en av dem, jag har långt hår och det har jag alltid haft !!
Men inte blir det några flätor här inte, varken inbakat, waterfall eller vanliga flätor!
Visst är det så att man alldeles för sällan gör något roligt med håret?
Någon mer än jag som inte riktigt orkar?
Blir det några flätor till helgen då?
Neeee....inte det heller.
MEN till BALEN då?
Hur många har tänkt att ha någon slags fläta till balen?
Nu är det dags för mig att svara på några mail igen, så på återseende!
tisdag 16 augusti 2011
En av våra kunders håruppsättning... + att jag är sååå AAAAAARG !!
Hej allihopa!
Här vill jag visa på en fantastisk håruppsättning som en av våra kunder som köpte klänning hos oss hade.
Helt makalöst vackert!
Ett litet tips bara så här på kvällskvisten!
=)
GRRR.. =/ jag är så AAARG !
jag måste få avreagera mig lite.....
En kund som var desperat efter 2 klänningar, svärmor och sig själv mailade och var helt förtvivlad eftersom deras klänningar inte kommit ( från någon annan leverantör än oss) , de skulle på bröllop och det var sååå synd om dem och självklart ville hon att vi skulle posta klänningarna + armband till henne fortast möjligt, eftersom hon förskottsbetalat.
Vi kunde inte invänta bevis på betalning eftersom det var onsdag och kläderna skulle vara framme till fredag eftersom bröllopet var på lördag, SÅ vi valde att skicka iväg 2 klänningar och armband till ett värde av ca 4300:- i god tro om att kunden faktiskt betalat.
Och nu med facit i hand så HAR HON INTE BETALAT ett enda öre.
Det har gått 1½ vecka och inga pengar syns till.
HUR KAN FOLK LEVA MED SIG SJÄLVA NÄR DE GÖR SÅ?
Hoppas hon inte kan sova om nätterna!
=/
Jag har sån lust att lägga ut namn och personnummer som ordern är beställd på....
PUST, då har jag skrivit av mig!!
Nåja, det var en fin bild på en av våra kunder med fin frisyr i allafall.. =)
Ha en fin kväll!
söndag 14 augusti 2011
Balfrisyr , lockar till balen 2012, Rihannas sminkning snygg till bal!
Har kikat lite på frisyrer och fastnade lite extra för bilden ovan...
En riktigt tuff och romantisk frisyr på samma gång!
Tänk dig en tuff vinröd klänning och vinröd blomma i håret och något svart band i flätan och du får en helt annan karaktär på frisyren!
Jag har funderat mycket på det här med frisyren den sista tiden och kommit fram till att många frisyrer får en helt annan karaktär, bara man ändrar sminket och kläderna.
Denna frisyr tycker jag är lite söt, för den romantiska flickan !!
Kolla in sminkningen, så fint, tänk om jag också kunde sminka mig så och gå till jobbet varje dag.. =)
Skulle vara lite roligt, men kunderna skulle nog undra... *hihi*
Snygg är hon vilket fall som helst!
=)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

































