Visar inlägg med etikett Brudklänning 2013. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Brudklänning 2013. Visa alla inlägg

torsdag 11 oktober 2012

MASSA FINA CHIFFONG KLÄNNINGAR - BAL 2013 -2014

Romantiskt vacker rygg med lite släp, passar perfekt som brudklänning
eller varför inte som balklänning i valfri färg.

 Snygga balkänningar / brudklänningar i chiffong!
Chiffong är stort även i år och vi tror att det kommer hålla i sig i några år till.
 


Riktigt fin rygg med klädda knappar bak





Klänningarna hittar du på www.BalochFest.se

lördag 1 september 2012

2 st Snabbordrar trillade in - 3 veckors leveranstid - skräddarsytt !

Ibland chansar våra kunder och det är vi tacksamma för!
Det måste betyda att vi har gott omdöme och att våra kunder litar på oss.
Denna klänning ville en av våra kunder ha på max 3 veckor och vi ordnade det så klart.
( + en till liknande klänning till en annan kund, som skulle på samma bröllop)
Normalt brukar vi räkna på en leveranstid på minst 5 veckor, men ibland får man pressa schemat lite och ordna det för kunden.
Som tur var så var det något lugnare i augusti så vi kunde göra dessa fantastiska klänningar så fort.
Kunderna är nöjda och vi är jätte nöjda !
Tack igen, kära kunder för ert förtroende!


tisdag 28 augusti 2012

Läcker klänning med v-rygg och söt ärm - Balklänning 2013

Så enkel, men oj så vacker!
Alldeles inom kort finns denna skönhet att beställa i webshopen.
Även denna skönhet nedan, båda i riktigt hög kvalité och med tungt fall.
 
En till....
Ska bara ordna med större bilder, sen ska dessa in i webshopen!
Vi önkar er en fin dag!

tisdag 7 augusti 2012

Öppen rygg - V-rygg - Brudklänningar - Vintage känsla



Klänningen ovan är slimmad ner till höfterna och har en ljuvlig lite U formad rygg.
Lagom "kläddkänsla" får man ändå då axelbanden är något bredare och bysten inte för urringad.
Helt klart en STOR favorit!
Tror att vi kommer att sälja många av denna modell framöver!
:)

Ljuvligt vackert med öppen rygg och klädda knappar hela vägen ända ner till släpet!

Denna klänning är också en stor favorit, flera har hört av sig och undrar om man kan göra små ändringar och SJÄLVKLART GÖR VI DET!
Någon vill plocka bort "blinget", en annan vill ha ryggöppningen aningen högre upp och en tredje vill ha snörning i ryggen. På så vis får man en egen prägel på en klänning och det hjälper vi jättegärna till med.

Här är också en stor favorit. Öppen rygg ska det vara och gärna lite vintage känsla.
Här kan man också ändra lite detaljer... en och annan vill ta bort allt "bling", på så vis får man en enklare och renare känsla om man inte vill att det ska se "för mycket" ut.
Klänningen är hur fin som helt med eller utan bling, då själva modellen är fantastiskt vacker.
Klänningen fungerar utmärkt även som balklänning, ta bort släpet och blinget, och tadaaa, så har du en ljuvlig balklänning!
DU KÖPER KLÄNNINGARNA HÄR
Önskar er en fin kväll!

onsdag 1 augusti 2012

Rosa, rosa, rosa, rosa KLÄNNINGAR

Rosa balklänning är det många som väljer!
Kall, varm, gammelrosa, isrosa, laxrosa mfl.
Rosa finns i många olika nyanser och det är fantastiskt att se hur den rosa färgen upplevs när man lägger till en accentfärg.
Som ni ser ovan, det svarta blir markerat och den rosa färgen får en helt annan lyster.
Hade klänningen varit helt rosa, så hade klänningen inte upplevts så maffig.
Personligen skulle jag nog byta ut det svarta till vitt eller silver för att få en mildare ton för att klänningen inte ska ta all uppmärksamhet från personen.

 Här ser ni hur romantiskt vackert det blir när man kombinerar vitt och rosa.
Så ljuvligt vackert !
Klänningen ovan kan man få i vilka färger som helst!

Rosa, rosa, rosa......

söndag 10 juni 2012

ÄNNU FLER NYA MODELLER AV BRUDKLÄNNINGAR FÖR BESTÄLLNING

Då var det dags att fylla på med nya modeller av brudklänningar till försäljning!
Balsäsongen har lagt sig och nu börjar brudklännings säsongen igen.
SÅ KUL!
Kika in i webbshopen för att se de nya modellerna för beställning !
www.balochfest.se



Denna klänning går utmärkt att ha som
 mammaklänning
glöm bara inte att ange "midjemåttet" vid beställning!

måndag 26 mars 2012

Christina brudklänning 2013 passar perfekt även om balklänning !

Tycker att denna klänning är ljuvlig, men när jag ändrade på urrigningen så blev den ännu vackrare.
Denna finns att beställa i våran webshop, tänk på att det är 7 veckors leveranstid, så att du är ute i god tid. Klänningen heter Christina, vill du ha den med denna urrigning skriv då hjärtformad urrigning på din beställning.
I morgon blir det att skicka iväg en himla massa klänningar ...igen.
:D
He en underbar kväll allihopa och glöm inte att du är värdefull!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...