Visar inlägg med etikett Balhår. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Balhår. Visa alla inlägg

onsdag 24 maj 2017

50- tals brudfrisyrer - 68 Bal och brud frisyrer - Håruppsättningar

Svåraste beslutet: vilken frisyr ska du ha på bröllopsdagen eller festen ?
Här hittar ni många idéer till uppsatt - halvt uppsatt och utsläppt hår.

Vi hoppas att du får inspiration från dessa super glamorösa bröllop och fest frisyrer!


Tänk vad många vackra frisyrer det finns!
Antingen om man har långt eller kort hår till balen,
så måste det kännas sååå himla lyxigt att piffa i ordning sig 
eller bli ompysslad av någon inför den stora dagen!
När sminket och håret är fixat och kanske naglarna, ska bara klänningen på....
VILKEN LYCKA... FESTEN KAN BÖRJA !




torsdag 19 maj 2016

måndag 15 oktober 2012

Fina håruppsättningar till balen - Frisyrer till balen


 Tänk vad mycket vackra frisyrer det finns!
Antingen om man har långt eller kort hår till balen,
så måste det kännas sååå himla lyxigt att piffa i ordning sig eller bli ompysslad av någon inför den stora dagen!
När sminket och håret är fixat och kanske naglarna, ska bara klänningen på....
VILKEN LYCKA... FESTEN KAN BÖRJA !

Så snygg!

Enkelt, men otroligt vackert!


VACKERT!


 Har du bestämt dig ännu hur du ska ha håret på din bal?
Lutar det åt uppsatt eller utsläppt?
Vad spännande!
Ha en fin kväll, så hörs vi snart igen!


SE FLER HÅRUPPSÄTTNINGAR HÄR  ( 68 st )

tisdag 7 augusti 2012

Gör balfrisyren själv med hjälp av denna guide

Riktigt fin uppsättning, inte så svår att göra heller! ;P
Ser dock lite svårt ut !
Öva, öva, öva så kanske du kan fixa håret till balen själv, eller kanske inte ;)
Alla önskar att håret ska vara perfekt en viktig dag ...som balen!
Det kan vara knivigt att få till det själv, men be annars en vän om hjälp eller ta med bilden till din frisör!
Lycka till!

måndag 21 maj 2012

SNYGGASTE frisyren till bröllop, bal och fest

Bilderna har vi lånat från Mylifeisbrilliant.com
Snygg knut i nacken, snyggt till både bröllop och bal.
Stilrent och passar de flesta klänningar!

Romantiskt?
Ja, visst med rosor i håret, snyggt!

Annorlunda sätt att dekorera håret med!
Riktigt snyggt om du frågar mig :)
Vilken är din favorit?
Svårt att säga ?!
OH ja, det finns så otroligt mycket fina håruppsättningar idag att välja bland, så tänk på att vara personlig och välj en frisyr som du passar i!
Ha en fin kväll!

måndag 7 maj 2012

Snyggaste håret / frisyrerna - sminktips inför balen

 Vilken av dessa håruppsättningar skulle du välja?
Det finns så otroligt mycket fina uppsättningar nuför tiden, så jag förstår att det är svårt att bestämma sig. ELLER? 
Dessa 3 uppsättningar är riktigt romantiska, bilden längst upp till vänster är aningen tuffare.
VÄLJ EN FRISYR SOM PASSAR DIG och DIN PERSONLIGHET!

Samma gäller med sminket, man kan göra så många olika sminkningar och det kan se hur snyggt ut som helst, men jag varnar er.... Välj en sminkning som känns rätt!
Du måste känna  att du valde rätt och att sminkningen passar just dig.
Väljer du alldeles för mycket smink, när du normalt inte sminkar dig, så kan det kännas riktigt jobbigt att se sig själv i spegeln eller efteråt att se sig på bild, om du inte känner igen dig.
 Så prova några olika sminkningar och känn efter att det blir en sminkning som passar dig!


Naturligt kanske passar dig bäst?

FLER TIPS PÅ HÅRUPPSÄTTNINGAR HITTAR NI HÄR 

tisdag 16 augusti 2011

En av våra kunders håruppsättning... + att jag är sååå AAAAAARG !!

Hej allihopa!
Här vill jag visa på en fantastisk håruppsättning som en av våra kunder som köpte klänning hos oss hade.
Helt makalöst vackert!
Ett litet tips bara så här på kvällskvisten!
=)
GRRR.. =/ jag är så AAARG !
jag måste få avreagera mig lite.....
En kund som var desperat efter 2 klänningar, svärmor och sig själv mailade och var helt förtvivlad eftersom deras klänningar inte kommit ( från någon annan leverantör än oss) , de skulle på bröllop och det var sååå synd om dem och självklart ville hon att vi skulle posta klänningarna + armband till henne fortast möjligt, eftersom hon förskottsbetalat.
Vi kunde inte invänta bevis på betalning eftersom det var onsdag och kläderna skulle vara framme till fredag eftersom bröllopet var på lördag, SÅ vi valde att skicka iväg 2 klänningar och armband till ett värde av ca 4300:- i god tro om att kunden faktiskt betalat.
Och nu  med facit i hand så HAR HON INTE BETALAT ett enda öre.
Det har gått 1½ vecka och inga pengar syns till.
HUR KAN FOLK LEVA MED SIG SJÄLVA NÄR DE GÖR SÅ?
Hoppas hon inte kan sova om nätterna!
=/
Jag har sån lust att lägga ut namn och personnummer som ordern är beställd på....
PUST, då har jag skrivit av mig!!
Nåja, det var en fin bild på en av våra kunder med fin frisyr i allafall.. =)
Ha en fin kväll!

söndag 14 augusti 2011

Balfrisyr , lockar till balen 2012, Rihannas sminkning snygg till bal!

Har kikat lite på frisyrer och fastnade lite extra för bilden ovan...
En riktigt tuff och romantisk frisyr på samma gång!
Tänk dig en tuff vinröd klänning och vinröd blomma i håret och något svart band i flätan och du får en helt annan karaktär på frisyren!

Jag har funderat mycket på det här med frisyren den sista tiden och kommit fram till att många frisyrer får en helt annan karaktär, bara man ändrar sminket och kläderna. 
Denna frisyr tycker jag är lite söt, för den romantiska flickan !!

Kolla in sminkningen, så fint, tänk om jag också kunde sminka mig så och gå till jobbet varje dag.. =)
Skulle vara lite roligt, men kunderna skulle nog undra... *hihi*
Snygg är hon vilket fall som helst!
=)

torsdag 5 maj 2011

Fantastiskt vackert hår till balen, flätor uppsatt ! WOW säger jag bara!

 Ja, vad säger man om dessa två uppsättningar?
Enkelt men otroligt vackert, eller så är det personerna på bilderna som är så otroligt söta och verkligen passar i dessa frisyrer. Jag har först nu blivit förälskad i flätor av olika slag och jag ska hjälpa en tjej i början av Juni att sätta upp håret lite löst med en fläta uppe på så som på första bilden. Tjejen som låter mig hjälpa henne har otroligt tjockt hår, så det kommer att bli en utmaning av dess like, men fantastiskt roligt!
Lyckas jag att möta hennes förväntningar så får ni se bilder efter 7 juni. ;)

Slarvigt vackert.. =)
Nu är det natti natti för mig, så jag orkar packa massa klänningar som kommer i morgon!
KRAM

tisdag 11 januari 2011

Balhår ... Frisyr till balen 2011 ?


1. Angelina Jolie
 2.
3.
4.
Vilken av dessa frisyrer skulle du välja till din bal?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...