Visar inlägg med etikett Mammaklänningar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mammaklänningar. Visa alla inlägg

tisdag 14 augusti 2012

Några av de finaste mammaklänningarna som finns

Visst är det fantastiskt vackert med en gravid kvinna?
Personligen tycker jag att det är bland det vackraste som finns.
Klänningar finns det inte gott om för dem som är gravida, så vi försöker hålla oss uppdaterade med mammaklänningar, men det är inte lätt. Det får inte vara för pråligt tycker vi!


Vilken är din favorit?
Vill du beställa,  hör av dig till oss på info"@"balochfest.se

onsdag 12 oktober 2011

Fyll i böcker - mammaklänning - Provklänningar

  • Vacker enkel brudklänning
  • Färg: Vit
  • Detaljer: Spets och paljetter
  • Material: Tafetta
  • Snörning i ryggen
  • EJ släp
OBS! Klänningen är provad och har en liten fläck
Mått på klänningen:
Byst: ca 87 cm
Midja: ca 72 cm
Höft: ca 98 cm
Längd mätt under armen och ner: 140 cm
Fler bilder finns i webshopen

Du kommer direkt till produkten genom att klicka här

Visst är denna mammaklänning alldeles bedårande vacker?
Mammaklänning nedan kommer inom kort att finnas i våran webshop för beställning, så håll utkik!
Visst är den också otroligt söt?

Vill du se vilka varor vi lägger upp i butiken , kan du kika in på nyhetssidan direkt genom att klicka här

älskar dej...16x16cm - Inbunden - 149:-

 Min dopdag - En minnesbok 179:-

 Vi har idag även lagt upp nya fyll i böcker, som är så otroligt söta att ge bort!
Från mej till dej - Inbunden fyll i bok - 149:-
¤*¤
Fler roliga fyll i böcker hittar på direkten HÄR

Skriv gärna en kommentar och glöm inte att kika in, då vi ska TÄÄÄÄVLA i nästa vecka.
Vi kommer att lägga ut produkter här på bloggen som ni sedan får blogga om och som ni sedan länkar från eran blogg till våran tävling! Gör ni det så är  ni med och täääävlar om just den varan som vi ska lotta ut !
Det låter väl skoj?!
=)
Då ses vi  nästa vecka i alla fall, för du vill väl inte missa tävlingen?!
NATTI NATTI

måndag 5 juli 2010

Världens sötaste mammaklänning 2011, brudklänning för blivande mamman !

Visst är klänningen helt ljuuuuuvlig?!
Min egen design...:)))
så var så goda och njuut av den underbart söta klänningen!
Nu är det nattens för mig, då jag är riktigt trött idag!
Kram , kramelikram och så hoppas jag på att få några kommentarer i allafall!
=)

söndag 21 februari 2010

Tack för den fina mammaklänningen



Jessica i en av våra vackra mammaklänningar

Visst är hon vacker!

I all hemlighet gifte sig paret Lindahl sig i Branäs.

onsdag 25 november 2009

PERFEKT ÅR ATT GIFTA SIG ? ¤¤ 2010 ¤¤

Nu har det varit lite för lugnt på bloggfronten, så jag får skriva lite !

Vi jobbar för fullt på nya modeller av klänningar, samtidigt som vi har väldigt många beställningar. Både brudklänningar och balklänningar.Det märks att våren 2010 är populär i bröllopssammanhang, WOW säger jag bara..

2010 Det är väl ett perfekt år att gifta sig.. 10-10-10 eller hur? ... ;)

Nu finns denna mammaklänning att beställa i webshopen, det är så många som har väntat!
Fler klänningar är på gång...
Vi har laddat upp med
nyheter inför nyår, så ta en titt i webshopen!

lördag 8 augusti 2009

Mammaklänningar på ingång

Underbara
mammaklänningar
på ingång.
Vi kommer att få hem några mammaklänningar om några veckor,
då kommer vi att lägga ut dem i webshopen.
Priset kommer att ligga på ca 1500:- - 1900:-

Klänningarna kommer att finnas till försäljning på
www.balochfest.se
Har du bråttom och redan nu vill beställa en klänning, kan du maila oss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...