Beställ denna vina mammaklänning hos oss...
Visar inlägg med etikett Mammaklänningar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mammaklänningar. Visa alla inlägg
måndag 15 juni 2015
tisdag 14 augusti 2012
Några av de finaste mammaklänningarna som finns
Visst är det fantastiskt vackert med en gravid kvinna?
Personligen tycker jag att det är bland det vackraste som finns.
Klänningar finns det inte gott om för dem som är gravida, så vi försöker hålla oss uppdaterade med mammaklänningar, men det är inte lätt. Det får inte vara för pråligt tycker vi!
Vilken är din favorit?
Vill du beställa, hör av dig till oss på info"@"balochfest.se
onsdag 12 oktober 2011
Fyll i böcker - mammaklänning - Provklänningar
- Vacker enkel brudklänning
- Färg: Vit
- Detaljer: Spets och paljetter
- Material: Tafetta
- Snörning i ryggen
- EJ släp
OBS! Klänningen är provad och har en liten fläck
Mått på klänningen:
Byst: ca 87 cm
Midja: ca 72 cm
Höft: ca 98 cm
Längd mätt under armen och ner: 140 cm
Fler bilder finns i webshopen
Du kommer direkt till produkten genom att klicka här
Visst är denna mammaklänning alldeles bedårande vacker?
Mammaklänning nedan kommer inom kort att finnas i våran webshop för beställning, så håll utkik!
Visst är den också otroligt söt?
Vill du se vilka varor vi lägger upp i butiken , kan du kika in på nyhetssidan direkt genom att klicka här
älskar dej...16x16cm - Inbunden - 149:-
Min dopdag - En minnesbok 179:-
Vi har idag även lagt upp nya fyll i böcker, som är så otroligt söta att ge bort!
Från mej till dej - Inbunden fyll i bok - 149:-
¤*¤
Fler roliga fyll i böcker hittar på direkten HÄR
Skriv gärna en kommentar och glöm inte att kika in, då vi ska TÄÄÄÄVLA i nästa vecka.
Vi kommer att lägga ut produkter här på bloggen som ni sedan får blogga om och som ni sedan länkar från eran blogg till våran tävling! Gör ni det så är ni med och täääävlar om just den varan som vi ska lotta ut !
Det låter väl skoj?!
=)
Då ses vi nästa vecka i alla fall, för du vill väl inte missa tävlingen?!
NATTI NATTI
måndag 5 juli 2010
Världens sötaste mammaklänning 2011, brudklänning för blivande mamman !
Min egen design...:)))
så var så goda och njuut av den underbart söta klänningen!
Nu är det nattens för mig, då jag är riktigt trött idag!
Kram , kramelikram och så hoppas jag på att få några kommentarer i allafall!
=)
så var så goda och njuut av den underbart söta klänningen!
Nu är det nattens för mig, då jag är riktigt trött idag!
Kram , kramelikram och så hoppas jag på att få några kommentarer i allafall!
=)
söndag 21 februari 2010
onsdag 25 november 2009
PERFEKT ÅR ATT GIFTA SIG ? ¤¤ 2010 ¤¤
Nu har det varit lite för lugnt på bloggfronten, så jag får skriva lite !
Vi jobbar för fullt på nya modeller av klänningar, samtidigt som vi har väldigt många beställningar. Både brudklänningar och balklänningar.Det märks att våren 2010 är populär i bröllopssammanhang, WOW säger jag bara..
2010 Det är väl ett perfekt år att gifta sig.. 10-10-10 eller hur? ... ;)
Nu finns denna mammaklänning att beställa i webshopen, det är så många som har väntat!
Fler klänningar är på gång...
Vi har laddat upp med nyheter inför nyår, så ta en titt i webshopen!
lördag 8 augusti 2009
Mammaklänningar på ingång
mammaklänningar
på ingång.
Vi kommer att få hem några mammaklänningar om några veckor,
då kommer vi att lägga ut dem i webshopen.

Priset kommer att ligga på ca 1500:- - 1900:-
Klänningarna kommer att finnas till försäljning på www.balochfest.se
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



















