Visar inlägg med etikett Tack. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Tack. Visa alla inlägg

onsdag 13 juni 2018

Recension BalochFest - Brudklänning i spets

Tack snälla Elenor för dessa fina bilder.
Det känns fantastiskt roligt att få se slutresultatet med både klänning, blommor, smink och håruppsättning.
Klänning: BalochFest.se

Nedan kan ni läsa Elenors egna ord från mailet hon skickade till oss.
"Hej!
Nu har min klänning kommit fram och den passar helt perfekt!!! Behöver inte justeras över huvud taget.
Helt otroligt fin spets och en mycket välsydd klänning. Stort stort tack från hela mitt hjärta."


//Elenor

Tag ut av livet dess bästa del
och blunda smått för varandras fel.
Då ska den lycka väl bestå
som vi önskar er båda två.
Vårda dagens löften ömt
då blir livet som Ni drömt!

LYCKA TILL OCH ETT STORT TACK FÖR BILDERNA !

lördag 8 augusti 2015

Semestertiderna över

Nu är semestern över och vi är tillbaka från vår semester.
Hur har er semester varit?
Fick ni lite sol trots allt eller började ni jobba precis när det fina vädret kom?
Vi är glada över alla gulliga mail och bilder vi fått av våra kunder under sommaren, 
det känns uppmuntrande så här inför en ny säsong.



Kika gärna in och kika om du hittar din favorit klänning hos oss :)
www.shop.balochfest.se

tisdag 13 augusti 2013

Omdömen från webshopen - Tack från våra kunder

Jag hade kollat runt mycket och hittade till slut en bild på min favoritklänning.
Vi skickade bilderna med förslag på förändringar.
Vi fick snabbt tillbaka skisser utifrån bilderna vi skickade på ett proffsigt sätt.
Beställningen av brudklänning och slöja gick mycket bra.
Kändes seriöst och professionellt hela vägen.
Vi fick till och med allt levererat tidigare än förväntat.
Brudklänningen blev precis så som jag föreställt mig.
Kan inte annat än rekommendera er för alla som vill ha en fin klänning till bröllop eller fest.
 Tack för att ni gjorde vår dag minnesvärd! /Malin (& John)
Läs hela omdömet här

 
John Norrby & Malin Löfgren Norrby
31 maj 2013
 
Fotograf: Daniel Wahlgren

onsdag 31 oktober 2012

Nöjd kund - Tack + bild

Hej!
Jag är fd kund som hade skickat in en modell på en klänning som jag ville att ni skulle sy till mig.
Jag blev verkligen jättenöjd med klänningen som ni sydde åt mig och jag fick den i god tid!
Den blev mycket finare än vad jag hade tänkt mig! Tusen TACK!
MVH Sara Kizmaz

lördag 1 september 2012

2 st Snabbordrar trillade in - 3 veckors leveranstid - skräddarsytt !

Ibland chansar våra kunder och det är vi tacksamma för!
Det måste betyda att vi har gott omdöme och att våra kunder litar på oss.
Denna klänning ville en av våra kunder ha på max 3 veckor och vi ordnade det så klart.
( + en till liknande klänning till en annan kund, som skulle på samma bröllop)
Normalt brukar vi räkna på en leveranstid på minst 5 veckor, men ibland får man pressa schemat lite och ordna det för kunden.
Som tur var så var det något lugnare i augusti så vi kunde göra dessa fantastiska klänningar så fort.
Kunderna är nöjda och vi är jätte nöjda !
Tack igen, kära kunder för ert förtroende!


tisdag 18 oktober 2011

Tack från Jasmine Winroth - Brianna Balklänning Balen 2011

Hej Nina!


 Jag är en fd kund, jag beställde brianna balklänning och den blev helt
 enkelt underbar! Tusen tack!
Jag och min fästman planerar nu bröllop, visserligen är det två år kvar men
 jag letar redan klänning.
- Jasmine Winroth 2011

TACK KÄRA DU för en UNDERBART vacker bild!
Lycka till!

söndag 21 februari 2010

Tack för den fina mammaklänningen



Jessica i en av våra vackra mammaklänningar

Visst är hon vacker!

I all hemlighet gifte sig paret Lindahl sig i Branäs.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...