Visar inlägg med etikett Fotograf. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Fotograf. Visa alla inlägg

fredag 20 april 2012

torsdag 27 oktober 2011

Modell för en dag

Hej!

Idag har jag varit modell igen fast jag blev fotad av en professionell fotograf Wiwi Aronsson.
Behind the scenes
Först fotades vi i en studio och hade det allmänt roligt. Sedan gick vi upp på taket och modellerade med Borås Arena i bakgrunden! Dagen har varit riktigt rolig och jag hoppas att vi kommer göra det någon mer gång.
Behind the scenes

Kram.
Laura
Behind the scenes

söndag 17 oktober 2010

Balklänning 2011 Foton till tidning...

Idag var jag tvungen att fota några klänningar till en tidning, så vi får se om våra bilder kommer med!
Hoppas hoppas, så ska ni få se hur det blev sen.. =)
Denna klänning heter Armani

Denna heter Malva
BRUD * BAL * FEST
KLÄNNINGAR
Ha en riktigt fin kväll!

torsdag 25 februari 2010

Bröllopsfotograf 2010 ? ¤¤ Wiwi Aronsson ¤¤











Som vanligt kan jag inte låta bli att visa några helt fantastiska bröllopsbilder Wiwi tagit.
Ska ni gifta er i år?
DÅ MÅSTE NI ANLITA HENNE!
Var ute i god tid bara... hon lär bli fullbokad !
Hon tar inte bara bröllopsbilder, så har du barn, ska på bal eller ta studentkort mm....
Se till att du bokar in en tid hos WIWI!
Du kommer garanterat att få ett minne för livet, och då menar jag PROFFSIGA BILDER!
Gå in på hennes blogg eller hemsida och NJUT

tisdag 26 maj 2009

Bröllopsfotograf i Borås som har vunnit mitt hjärta

Behöver ni anlita en bröllopsfotograf ?
Då tycker jag absolut att ni ska ta en titt på Wiwis bilder,
innan ni bestämmer er för någon annan!
OK?
Hon är inte dyrare än någon annan,
men duktigare än många andra.
**
Vill ni ha ett minne för livet???
Riktigt fina bröllopsbilder så
MÅSTE
ni åtminstone ta en titt på hennes blogg eller hemsida.
SÅÅÅÅ CHARMIG BILD
Bröllopsfotografen heter alltså
Wiwi Aronsson
och hennes bilder heter
VÄRME
och
ELEGANS
Hon har helt enkelt fångat mitt hjärta
och det bästa med henne är att
hon finns i BORÅS, =)
men hon åker gärna runt i hela Sverige,
för att fotografera just ert bröllop!
( maila eller ring för mer information)
****
Wiwi har en studio inne i Knallerian uppe vid lekborgen.
Där arbetar hon ofta mellan 10-17 vardagar,
men är även ute och fotograferar så vill du säkert träffa henne
slå en signal så bokar hon in en tid.
Boka tid kan du även göra för kvälls- och helgfotograferingar.
Wiwi fotograferar bröllop, barn, familj, frilans för tidningar, reklam mm.
Du når henne på telefonnummer : 0739-128814

måndag 24 november 2008

SMAKPROV på gårdagens fotografering =)

Vad glad jag blev när jag fick mail från Wiwi och smakprov på bilder som hon tog i går!
Visst är hon duktig?




För dig som söker fotograf i Borås säger jag bara...
Kontakta Wiwi !!
Gå in på hennes blogg

söndag 23 november 2008

Fotografering med Wiwi Aronsson

TACK WIWI för en helt FANTASTISK dag,
hoppas att du hade lika roligt som vi!?
Vilken rolig dag vi har haft idag!
Idag har vi alltså fått professionell hjälp med fotografering och det är vi såååå stolta över!
Wiwi fotade lite Brud, Bal och Festklänningar med 3 så sköna damer!
Själv fick jag fixa hår, smink och klä tjejerna, så att Wiwi kunde fokusera på fotograferingen!

I pausen passade tjejerna på att äta lite choklad!

Bilderna som jag lagt upp här nu har jag tagit...
bättre bilder kommer ni att få skåda om några dagar!
Så detta är bara ett litet smakprov på vad som skall komma!
Ännu en gång WIWI, tack för allt!

tisdag 16 september 2008

DUKTIG fotograf Wiwi Aronsson

Jag har länge beudrat Wiwis förmåga att fånga det lilla extra på bild, jag har helt enkelt inte kunnat låta bli att kika på hennes bilder om och om igen på olika forum och på hennes hemsida.
Hade det varit så att jag inte var gift, hade jag GARANTERAT anlitat Wiwi att
FOTOGRAFERA vårt BRÖLLOP!
Här nedan ser du några av hennes fantastiska foton...





Tillägger här att jag fått tillåtelse av Wiwi att publicera bilderna här på våran blogg..


Ursäkta mig men hur kan man få till ett så otroligt läckert foto, som ovan? Är man proffsig så är man ! Jag kan varmt rekommendera Wiwi till alla som söker Fotograf i Västra Götaland län! Kika in på hennes blogg .. klicka bara på bilden nedan så kommer du dit.

För att kika in på hennes offentliga sida klickar du på bilden nedan

Varma rekommendationer!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...