Bästa fotografen EVER!
Wiwi Aronsson <3
Fantastiskt vackert ute på Torpa Stenhus
![]() |
| Behind the scenes |
![]() |
| Behind the scenes |
![]() |
| Behind the scenes |
SÅÅÅÅ CHARMIG BILD I pausen passade tjejerna på att äta lite choklad!




Tillägger här att jag fått tillåtelse av Wiwi att publicera bilderna här på våran blogg..



Ursäkta mig men hur kan man få till ett så otroligt läckert foto, som ovan? Är man proffsig så är man ! Jag kan varmt rekommendera Wiwi till alla som söker Fotograf i Västra Götaland län! Kika in på hennes blogg .. klicka bara på bilden nedan så kommer du dit.
För att kika in på hennes offentliga sida klickar du på bilden nedan