Visar inlägg med etikett Klänningar för gravida. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Klänningar för gravida. Visa alla inlägg

tisdag 14 augusti 2012

Några av de finaste mammaklänningarna som finns

Visst är det fantastiskt vackert med en gravid kvinna?
Personligen tycker jag att det är bland det vackraste som finns.
Klänningar finns det inte gott om för dem som är gravida, så vi försöker hålla oss uppdaterade med mammaklänningar, men det är inte lätt. Det får inte vara för pråligt tycker vi!


Vilken är din favorit?
Vill du beställa,  hör av dig till oss på info"@"balochfest.se

måndag 5 juli 2010

Världens sötaste mammaklänning 2011, brudklänning för blivande mamman !

Visst är klänningen helt ljuuuuuvlig?!
Min egen design...:)))
så var så goda och njuut av den underbart söta klänningen!
Nu är det nattens för mig, då jag är riktigt trött idag!
Kram , kramelikram och så hoppas jag på att få några kommentarer i allafall!
=)

torsdag 12 februari 2009

Söta klänningar till dig som är gravid

Snacka om fin modell som framhäver den underbara magen...
Bandet precis ovanför magen gör att magen ser precis så gravid som man ska göra... =) Lite längre variant, gullig den med för dig som vill dölja benen!

Detta är min absoluta favorit, kan det bero på att jag älskar rosa!
Kanske...
Det var visst band på alla 3 klänningarna, så det betyder att det hör till visst.. *haha*
Nä nu märks det att jag är extra trött, ska alldeles snart gå och lägga mig, men först ska jag kika lite på frisyrer igen, har fria händer på lördag, då gäller det att passa på :)

Förresten, igår hade jag en jättegullig tjej som var och provade en brudklänning.
Hon hade inte provat en enda klänning innan hon kom till oss, hon provade 3 olika... men det var den FÖRSTA klänningen hon provade som hon sedan bestämde sig för... tänk. Första klänningen hon provar, blir hennes brudklänning på deras
STOOORA
dag och klänningen har hon köpt av
OSS..
ja jag vet.. jag är fortfarande lika barnslig som för
7 år sedan då jag började i mycket liten skala...
detta är verkligen något fantastiskt,
UNDERBART roligt och en sån ära att få klä en brud!
TACK ÄNNU EN GÅNG ALLA NI GULLIGA MÄNNISKOR SOM
litar på oss så pass att vi får
ÄRAN
att klä er, frisera, sminka och ibland faktiskt samtala/förmedla/dela/uppmuntra/lösa problem/ge tips/trösta och kramas...
ja vi är verkligen priviligerade och
VI BARA ÄLSKAR DETTA
och ännu en gång
TAAAAAAAACK !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...