
Snacka om fin modell som framhäver den underbara magen...
Bandet precis ovanför magen gör att magen ser precis så gravid som man ska göra... =)

Lite längre variant, gullig den med för dig som vill dölja benen!

Detta är min absoluta favorit, kan det bero på att jag älskar rosa!
Kanske...
Det var visst band på alla 3 klänningarna, så det betyder att det hör till visst.. *haha*
Nä nu märks det att jag är extra trött, ska alldeles snart gå och lägga mig, men först ska jag kika lite på frisyrer igen, har fria händer på lördag, då gäller det att passa på :)
Förresten, igår hade jag en jättegullig tjej som var och provade en brudklänning.
Hon hade inte provat en enda klänning innan hon kom till oss, hon provade 3 olika... men det var den FÖRSTA klänningen hon provade som hon sedan bestämde sig för... tänk. Första klänningen hon provar, blir hennes brudklänning på deras
STOOORA
dag och klänningen har hon köpt av
OSS..
ja jag vet.. jag är fortfarande lika barnslig som för
7 år sedan då jag började i mycket liten skala...
detta är verkligen något fantastiskt,
UNDERBART roligt och en sån ära att få klä en brud!
TACK ÄNNU EN GÅNG ALLA NI GULLIGA MÄNNISKOR SOMlitar på oss så pass att vi får
ÄRANatt klä er, frisera, sminka och ibland faktiskt samtala/förmedla/dela/uppmuntra/lösa problem/ge tips/trösta och kramas...
ja vi är verkligen priviligerade och
VI BARA ÄLSKAR DETTAoch ännu en gång
TAAAAAAAACK !