Visar inlägg med etikett NÖJDA KUNDER. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett NÖJDA KUNDER. Visa alla inlägg

tisdag 23 maj 2017

Recension BalochFest.se Nöjd kund

Hej!
Jag vill bara säga att jag fått hem min Anais klänning som ni sytt upp till mig och har nu testat den.
JAG ÄR SÅ ENORMT IMPONERAD!!
Vilket arbete ni lagt ner.
Den är precis som jag önskade och sitter som en smäck!
Ni har enorm talang och till rimliga priser erbjuder ni fantastisk service.
Jag kommer rekommendera er varmt till vänner och bekanta.

Tack för min drömklänning 🙏

Mvh

Eleonora Larsson 

måndag 26 september 2016

Omdöme LNB Bal och Fest


Hej, jag är så obeskrivligt tacksam för ert arbete.
Tuseeen tack för ert fina arbete kan inte bli nöjdare den är finare än vad jag föreställde mig!! 
Jag är så nöjd men min klänning tusen tack för ert fina jobb. 

// G I

måndag 4 januari 2016

Kundbild

Bättre sent än aldrig!

Beställde en min brudklänning av er i våras, men har helt glömt att tacka och har även tänkt att skicka några bilder då jag blev så himla nöjd! Men antagligen hade man lite annat att tänka på i våras, och sen har tiden rullat iväg...

Men här kommer iaf några bilder, som ni får göra vad ni vill med:D 

Stort tack!

Hälsningar: Diana Kvarnholm (tidigare Jonsson) 

lördag 17 oktober 2015

Samma fast svart spets

Hej!! 
Vi fick klänningarna! 
Tack så hemskt mycket för ett så vackert arbete! 
Den vita satt verkligen som smacket och helt otroligt välgjord. 
Funderar redan på att lägga en ny beställning för samma design på den vita,
men att istället ha svart spets.
Tack snälla Valeria !

torsdag 13 augusti 2015

Så OTROLIGT ROLIGT med vänliga recensioner - Omdöme

Vill framföra innerligt tack till er! 
Inte bara för att ni sytt till mig världens vackraste brudklänning som sitter som en smäck, 
-jag var tvungen att gråta en skvätt för att den var så vacker!
 Även stor tacksamhet för ert vänliga och snabba bemötande när jag skrivit till er!
Lise-lott B

tisdag 11 augusti 2015

Klippt och skuren för Susann - Tack från våran kund - Kundrecension


Otroligt vacker klänning! Kände mig helt perfekt! Enkelt och bra att beställa från er och väldigt lätt att få kontakt och svar på frågor! Även ni skickade och frågade direkt så eventuella frågor löste sig smärtfritt!! Kommer absolut välja er i framtiden vid andra fester!

Susann & Pierre



onsdag 30 juli 2014

VÅRA BRUDKLÄNNINGAR - våra bilder!

Klänningen Aimee överst, axelbanden går att få smalare om ni önskar det.

Specialbeställd klänning från kund, som vi kommer att inom snar framtid sälja i vår webshop.

måndag 19 maj 2014

Fick min klänning idag - efterlängtad klänning - Passar perfekt

Måste bara få dela med oss av några gulliga email vi fått av våra nöjda kunder.
Tack snälla!
Jag ville bara tacka er för att ni tog er tid att göra min klänning till just den jag verkligen ville ha.
Jag har gjort justeringar vid bröst och rygg!
Tack så jättemycket för att ni gjorde min dröm klänning i min dröm färg! Guld värt..
Mvh Amalia Boman 16/5-14
 
 
http://brudklanningar.nu/webshop/product_info.php?products_id=1475
Hej!
Fick min klänning idag och ville bara säga att den va fantastisk!! Tack så hemskt mycket för hjälpen och för ett trevligt bemötande.
Vänliga hälsningar, Caroline Jonsson 13/5-14

 
http://brudklanningar.nu/webshop/product_info.php?products_id=413
 Hej!
Idag anlände äntligen min efterlängtade klänning. Tänkte bara skriva och tacka. Klänningen satt perfekt och jag är verkligen supernöjd!
Mvh Linn Nyman 9/5-14
 

http://brudklanningar.nu/webshop/product_info.php?products_id=1579
Hej!
Jag har fått klänningen och allt passar perfekt är super nöjd!
Mvh Sara Henningsson 9/5-14




 

tisdag 12 november 2013

Lika glada varje gång..

Det är alltid lika roligt att få bilder från våra nöjda kunder, skulle vara roligt om ännu fler skickade in bilder till oss. Det är så roligt att se slutresultatet på kunden i helhet, nu ser vi bara en klänning innan vi skickar den till kunden och efteråt vore det riktigt kul att få se alla våra kunder i sina klänningar.
Tack till er som skickar in bilder ! 
FLER NÖJDA KUNDER HITTAR NI HÄR


Tack så hjärtligt för alla fina bilder!




måndag 6 maj 2013

Ni som köpt klänning hos oss - Efterlyser foton :D

Många kunder mailar oss och vill se fler bilder på klänningarna, här kommer några lite snabbt innan det är dags att säga natti natti.
 
Maldina balklänning
Arizona balklänning
Här ser ni några av våra klänningar i "real" det kan vara svårt att avgöra om klänningarna är lika snygga i verkligheten som på bilderna, så här är några bilder så länge.
Tyvärr hinner vi inte fotografera alla klänningar vi syr, det skulle vara väldigt roligt, men det går tyvärr inte.
Vi är otroligt tacksamma för våra kunder och glada för den respons vi fått genom åren!
TACK KÄRA KUNDER!
 

Vi efterlyser foton från våra kunder!
Det skulle vara jättekul om ni ville skicka in foton till oss efter er bal eller ert bröllop, många kunder skulle uppskatta om de fick se fler bilder.
Vi  får in många tackbrev från nöjda kunder, det säger mycket, men en bild säger mer.
:D
Ha en fin kväll och maila gärna foton om ni köpt klänning hos oss, det skulle betyda jättemycket för oss. Alltid lika roligt att se slutresultatet med smink, håruppsättningar, accesoarer, blommor mm.
Nu så, natti natti!

onsdag 31 oktober 2012

Nöjd kund - Tack + bild

Hej!
Jag är fd kund som hade skickat in en modell på en klänning som jag ville att ni skulle sy till mig.
Jag blev verkligen jättenöjd med klänningen som ni sydde åt mig och jag fick den i god tid!
Den blev mycket finare än vad jag hade tänkt mig! Tusen TACK!
MVH Sara Kizmaz

torsdag 23 augusti 2012

Nina Brudklänning - DRÖMKLÄNNING - Annamaria

Vilken tur jag hade som snubblade in på er hemsida och hittade drömklänningen. Den var precis som på bilden och den var som gjord för mig. Kände mig så vacker! Tack!
/Annamaria


onsdag 13 juni 2012

Gossip Girl klänningen - Helt fantastiskt vacker på Tilda Bengtsson Bal 2012


Hej!
Det har gått 3 dagar efter balen och jag vill åter igen tacka så himla himla mycket för den fantastiska klänningen!
bifogar några bilder så du kan se hur allting blev :)
Jag kunde inte fått en bättre klänning! Fick flera kommentarer från folk jag inte ens kände att jag hade en helt underbart vacker klänning på mig och jag trivdes hur bra som helst i en så bekväm klänning!
Så tusentusen tack för att ni hjälpte till att göra balen till den bästa någonsin!

ha det så himla bäst!
Kram, Tilda Bengtsson

torsdag 7 juni 2012

Trillar in fler bilder från Nöjda kunder - Frisyrer - Balen 2012 BALKLÄNNINGAR

Det har trillat in fler foton från årets baler, vi kan tyvärr inte lägga ut alla här på bloggen, men de kommer att finnas i webshopen under Nöjda Kunder om ni vill kika på fler.

Finns det något roligare än detta?
NEEEJ, det gör inte det... allvarligt talat. :)
Vi har jobbat som tokar för att leverera klänningar och designat och provat och grejat i 6 månader och nu kommer resultatet.
Vi får se bilder på vackra tjejer i sina klänningar, vackra hårupssättningar, smink och assesoarer!
WOW!
Tack så mycket för att vi får vara en del av er stora dag!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...