Visar inlägg med etikett Brudfrisyr. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Brudfrisyr. Visa alla inlägg
torsdag 20 april 2017
onsdag 19 april 2017
torsdag 19 maj 2016
torsdag 17 september 2015
Frisyren ett svårt beslut inför balen eller bröllopet?
Svåraste beslutet ever: vilken frisyr ska du ha på bröllopsdagen eller festen ?
Här hittar ni några idéer till uppsatt - halvt uppsatt och utsläppt hår.
Vi hoppas att du får inspiration från dessa super glamorösa bröllop och fest frisyrer!
![]() |
| Bilder från ELSTILE.RU |
Helt otroligt vad många vackra frisyrer det finns !
Oavsett om man ska på bal eller bröllop, har långt eller kort hår
måste det kännas magiskt, lyxigt och skönt att bli ompysslad av någon inför den stora dagen!
När smink, hår och naglar är fixat, ska bara klänningen på....
VILKEN LYCKA... FESTEN KAN BÖRJA !
tisdag 25 augusti 2015
Utstråla självförtroende på din bröllopsdag - Frisyren
![]() |
| Bilder: Websalon |
FRISYREN
Inför bröllopet kan det vara svårt att veta vilken frisyr man ska ha.
Känns det inte rätt, är det INTE rätt!
Stirra dig inte blind på en snygg frisyr som du så gärna vill ha, men du inte trivs i.
Det ska kännas hela vägen ner till maggropen när du testar frisyrer.
Det är verkligen viktigt att du känner dig bekväm, det betyder att det passar din personlighet och din stil, då min vän, kommer du att utstråla självförtroende!
Det är verkligen viktigt att du känner dig bekväm, det betyder att det passar din personlighet och din stil, då min vän, kommer du att utstråla självförtroende!
Din blivande make ska känna igen dig och attraheras av din personliga skönhet, försök inte att göra om dig för mycket.
Du är utvald, du är speciell, så var noga med att det känns rätt hela vägen, du ska känna dig som den vackraste bruden på jorden.
![]() |
| Bild: Websalon |
KRAM
torsdag 21 februari 2013
måndag 15 oktober 2012
Fina håruppsättningar till balen - Frisyrer till balen
Tänk vad mycket vackra frisyrer det finns!
Antingen om man har långt eller kort hår till balen,
så måste det kännas sååå himla lyxigt att piffa i ordning sig eller bli ompysslad av någon inför den stora dagen!
När sminket och håret är fixat och kanske naglarna, ska bara klänningen på....
VILKEN LYCKA... FESTEN KAN BÖRJA !
Så snygg!
Enkelt, men otroligt vackert!
VACKERT!
Har du bestämt dig ännu hur du ska ha håret på din bal?
Lutar det åt uppsatt eller utsläppt?
Vad spännande!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)













































